Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@21:04:19 GMT

افشای مشخصات جدید گوشی گلکسی S22 سامسونگ

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۷۴۷۶

افشای مشخصات جدید گوشی گلکسی S22 سامسونگ

فرارو- به احتمال زیاد سامسونگ سری گوشی های هوشمند Galaxy S22 خود را در ماه ژانویه آینده معرفی می کند اما نشت تازه ای که در یک سایت کره جنوبی ظاهر شده است، نشان می دهد که این سری در بازارهای منطقه ای مختلف، با چیپست های متفاوت Snapdragon 898 و Exynos 2200 راهی بازار خواهند شد.

به گزارش فرارو، تاکنون شایعات متعددی درباره گوشی های پرچمدار سری Galaxy S22 سامسونگ به بیرون درز کرده که تا حدودی ما را با این سری آشنا می سازد اما گزارش جدیدی که اخیراً منتشر شده، اطلاعات ارزشمندی درباره مشخصات چیپست این سری عرضه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشت ادعا می کند که اروپا تایید کرده است که Galaxy S22 را با تراشه Exynos 2200 روی صفحه دریافت می کند. انتظار می رود بازارهای آمریکای شمالی به مدل های S22 مجهز به Snapdragon 898 مجهز شوند. با این حال، گزارش شده است که Verizon Wireless با شرکت کره جنوبی در حال مذاکره برای ارائه مدل های Exynos از این گوشی است.

انتظار می رود بازارهایی مانند چین و هنگ کنگ نسخه Snapdragon 898 از سری S22 را دریافت کنند ولی مخابرات چین ممکن است مدلهای اختصاصی S22 با تراشه Exynos را عرضه کند. جنوب شرقی آسیا و هند به احتمال زیاد خط تولید گلکسی S22 را دریافت خواهند کرد که از تراشه اسنپدراگون 898 استفاده می کند. از آنجایی که سامسونگ برای معرفی سری S22 به چند ماه نیاز دارد، باید منتظر گزارش های بعدی بود تا بدانیم بازارهای مختلف جهان کدام یک از تراشه های SD898 و Exynos 2200 را با سری S22 دریافت خواهند کرد.

گزارش ها ادعا کرده اند که تراشه Exynos 2200 مجهز به گرافیک با معماری mRDNA خواهد بود. نکته قابل توجه درباره این تراشه این است که اخیراً در آزمون ها و معیارها از تراشه Apple A14 پیشی گرفته است. در طرف دیگر، تراشه Snapdragon 898 نام تراشه پرچمدار بعدی کوالکام است که قرار است به زودی معرفی شود. این چیپست 4 نانومتری توسط شرکت سامسونگ تولید خواهد شد. ما این تراشه را اخیراً با فرکانس پایه 1.78GHz و پردازنده گرافیکی Adreno 730 در سایت بنچمارک Geekbench مشاهده کرده ایم.

شایعات قبلی درباره گوشی پرچمدار گلکسی S22 نشان می دهد که مدل های S22+ ، S22 و S22 Ultra از این سری، به ترتیب دارای صفحه نمایش 6.06 اینچی +FHD ، صفحه نمایش 6.55 اینچی +FHD و صفحه نمایش 6.81 اینچی +QHD خواهند بود. دو مدل S22 و +S22 ممکن است دارای یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی باشند، در حالی که نسخه Ultra ممکن است دارای یک واحد چهارگانه 108 مگاپیکسلی باشد. مدل هایS22+ ، S22 و S22 Ultra به ترتیب دارای باتری 3800 میلی آمپری، 4600 میلی آمپری و باتری 5000 میلی آمپری هستند. این مدل ها همچنین ممکن است از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی کنند.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

منبع: فرارو

کلیدواژه: گلکسی اس 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

شرکت بین المللی داده (IDC) اعلام کرد که سامسونگ دوباره از اپل پیشی گرفته و جایگاه برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان را به دست آورده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، بر اساس داده‌های اولیه که توسط شرکت بین المللی داده (IDC) در روز یکشنبه منتشر شد، سامسونگ دوباره از اپل پیشی گرفت و جایگاه برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان را به دست آورد.

این غول فناوری کره جنوبی سال گذشته میلادی رتبه اول را به رقیب آمریکایی خود واگذار کرده بود.

داده های شرکت بین المللی داده نشان می دهد که فروش گوشی های هوشمند اپل در سه ماهه اول سال 2024 به دلیل تشدید رقابت از سوی سازندگان آسیایی حدود 10 درصد کاهش یافته است.

فشار صهیونیست‌ها به اپل در پی جنجال پرچم فلسطینسامسونگ رتبه اول تولید موبایل را از دست داد

طبق گزارش IDC، اپل در ژانویه تا مارس سال جاری میلادی 50.1 میلیون دستگاه آیفون فروخته است که در مقایسه با 55.4 میلیون دستگاه فروخته شده در مدت مشابه در سال 2023 کاهش نشان می‌دهد.

به گفته این شرکت، اگرچه سامسونگ شاهد کاهش 0.7 درصدی رشد فروش خود بود، اما به نظر می رسد در مجموع نسبت به دوره‌های سه ماهه اخیر در شرکت خود یا اپل، در موقعیت بهتری قرار دارد.

سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه اول 2024 به 20.8 درصد رسید، در حالی که سهم اپل 17.3 درصد بود.

به گفته این شرکت تحقیقاتی، برندهای چینی شیائومی، ترنسشن و اوپو به دنبال سامسونگ و اپل هستند تا پنج سازنده برتر گوشی‌های هوشمند را تشکیل دهند.

شرکت بین المللی داده همچنین اعلام کرد به طور کلی، فروش جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه اول 7.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

کاهش فروش اپل پس از عملکرد قوی آن در سه ماهه چهارم سال 2023 اتفاق می‌افتد، زمانی که سامسونگ را به عنوان تولیدکننده پیشروی گوشی در جهان پشت سر گذاشت و به این ترتیب به دوازده سال سلطه این غول فناوری کره جنوبی پایان داد.

با این حال، کاهش فروش شرکت اپل در سال جاری به چالش های آن در بازارهای کلیدی، به ویژه چین نسبت داده شده است.

برخی از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی در چین، به منظور مقابله به مثل با محدودیت‌های دولت آمریکا برای اپلیکیشن‌های چینی، استفاده کارمندان از دستگاه‌های اپل را محدود کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو