Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جمالیان با بیان نکاتی ضمن تقدیر از زحمات مختاری در سمت مسئولیت بسیج دانشجویی وی را نمونه یک بسیجی واقعی خواند و از تلاش‌های بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی نیز با تشکر از زحمات چهارساله مختاری در این سمت پیگیری «هسته‌های مسئله محوری» و «اردوهای جهادی» را از اقدامات مناسب دوره مسولیت وی در بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان یک مجموعه نمونه و الگو در سطح مجموعه‌های استان و حتی کشور مطرح است.

وی افزود: با توجه به اتمام دوران تحصیل مختاری بعد از اخذ نظرخواهی از اعضای شورای بسیج دانشجویی و طی شدن فرآیندهای سازمانی محمدرضا قاسملویان به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک منصوب شد.

 محمدرضا مختاری، مسول سابق بسیج دانشجویی نیز ضمن تشریح گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده در دوران مسئولیت خود اظهار کرد: با وجود اینکه از نظر زیرساخت‌ها، منابع و تعداد دانشجو و .‌.. از دانشگاه‌ها و شهرهای بزرگ عقب هستیم اما با ایمان و تلاش مجموعه ۵۰ نفری اعضای شورای بسیج در طی سالهای اخیر، کارها و اقدامات انجام شده است که از اقدامات مجموعه‌های مشابه دانشجویی در دانشگاه‌های بزرگ کم نداشت و بعضا حتی جلوتر از آنها هم بودیم.

وی ادامه داد: به یک باز تعریف مهم از دانشگاه اسلامی و بیمارستان اسلامی نیازمندیم که عدالت در سلامت و حفظ کرامت بیمار مهم ترین ارکان آنهاست و باید مجموعه‌هایی که دغدغه دارند در این حوزه‌ها نقش آفرینی کنند.

همچنین محمدضا قاسملویان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه نیز در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای بسیج دانشگاه و ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی و تلاش‌های مختاری،«مسئله محوری» را جزو اولویت‌های بسیج دانشجویی دانست و افزود: ضمن پیگیری ماموریت‌های ابلاغی سازمان بسیج دانشجویی، ما دانشجویان بسیجی باید مصداق عقلانیت انقلابی باشیم و البته مسئولان نیز باید آستانه تحمل و سعه صدر بیشتری در مواجهه با مسائل گوناگون داشته باشند .


در پایان این جلسه ضمن اهدای لوح تقدیر و هدایای یادبود به محمدرضا مختاری،حکم مسئولیت  محمدرضا قاسملویان نیز توسط جمالیان به وی تحویل داده شد.

همچنین در این جلسه خانم قربانی نیز به‌عنوان جانشین مسئول بسیج دانشجویی معارفه شدند و حکم مسولیت وی نیز توسط جمالیان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109962 برچسب‌ها بسیج دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک مسئول بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ غذای سالم و آشنایی با غذاهای سنتی و بومی جشنواره غذای سالم با مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

وی ادامه داد: در این جشنواره از 10 نفر از شرکت کنندگان بر اساس نظر داوران تقدیر و هدایایی تقدیم شد

وی افزود: انتخاب غذای برتر با معیار تنوع گروه های غذایی، مصرف کم شکر و نمک و روغن بعنوان عوامل آسیب رسان، تزئین و طعم غذا انجام گرفت.

مهندس اکاتی با اشاره به اهمیت سلامت گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در ارتقاء سطح سواد تغذیه‌ای جامعه بسیار تاثیر گذار است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو