Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صبح امروز انفجار توام با آتش سوزی در خیابان ارشاد الرضا (ع) در بولوار خیام مشهد اتفاق افتاد که در پی این حادثه ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای نجات و نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در خصوص آتش سوزی همراه با انفجار صبح امروز در خیابان ارشاد الرضا(ع) مشهد، گفت: صبح امروز انفجار توام با آتش سوزی در یک واحد مسکونی در آپارتمانی ۴ طبقه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه حریق در طبقه دوم این واحد مسکونی رخ داده است، افزود: در پی این آتش سوزی مهیب، ساکنین طبقه سه و چهار نیز گرفتار دود شده بودند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: در پی تماس شهروندان پرسنل ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل حادثه اعزام شدند و تا این لحظه ۴ نفر محبوس شدگان را نجات دادند

رضایی بیان کرد: عملیات اطفاء حریق و نجات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

 رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است.

مسعود ترکاشوند در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آتش‌سوزی گسترده انبار در شهر ری گفت: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

وی افزود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه گفت: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز درباره حادثه حریق در انبار شهر ری گفت: ساعت 18:54 عصر امروز در یک مجتمع انبارداری در نزدیکی بیمارستان هفت تیر شهرری یک مورد آتش سوزی گسترده به وقوع پیوست که بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: انبار مسقفی با مساحت حدودی 500 متر و فضای باز هزار متر که محل نگه داری کارتن، اسپری و عطر و لوازم یدکی دوچرخه بود، به صورت کامل شعله‌ور شده اما آتش‌نشانان از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در نزدیکی محل حریق انبارهای متعدد کالا و کانتینرهای نگه داری کالا ‌وجود دارد اما در حال حاضر عملیات شعله زنی در حال انجام و شرایط تحت کنترل است.

وی تصریح کرد: در محدوده مسقف این انبار انفجارهای زیادی شنیده می‌شود که احتمالا ناشی از انفجار اسپری، عطر و ادکلن است که باعث تخریب سقف‌ها شده است. این حادثه تاکنون خسارت جانی و مصدومیت در پی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدها هنگام آتش‌سوزی منزل آتش‌سوزی در دو انبار راه آهن

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد