Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در نشست صبح امروز(۱۶ شهریور) با اعضای شورای شهر کرمانشاه، بااشاره به حواشی شورای شهر جدید کرمانشاه خطاب به اعضای آن اظهارکرد: مردم به شما رای داده اند تا مشکلات شهری را حل کنید، اما با این حواشی اخیر این شورا از وظایف اصلی خود دور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید براینکه وجه عمومی شورای شهر باید حفظ شود، افزود: مردم به اعضای جدید این شورا اعتماد کرده اند و به آنها رای داده اند، اما اکنون این اعتماد خدشه دار شده که باید برای جلب  دوباره آن تلاش کنید. 

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اضافه کرد: شورای شهر جدید کرمانشاه اهتمام داشته باشند تا فضای نارضایتی که اکنون از آنها بوجود آمده را به اعتماد تبدیل کنند. 

وی با بیان اینکه مشکلات اخیر شورای شهر جدید کرمانشاه مشکلاتی را برای پرسنل شهرداری بوجود آورده، اعلام کرد: طبق گزارشات واصله متاسفانه در برخی از کمیسیون های شهرداری نیز کار مردم خوابیده است. 

در ادامه این نشست که با حضور همه اعضای شورای شهر جدید کرمانشاه برگزار شد، مقرر شد تا مراسم تحلیف شورای شهر جدید کرمانشاه با حضور دو عضو علی البدل تا چند روز دیگر برگزار شود. 

همچنین اعلام شد تعیین هیات رئیس شورای شهر و انتخاب شهردار یا سرپرست برای شهرداری نیز پس از انجام مراسم تحلیف انجام گیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه شورای شهر مراسم تحلیف وحدت شورای شهر جدید کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات

۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۲۳ میلیون و ۸۶۱ هزار دلار در سال ۱۴۰۲ از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا، ماموت خودرو و معین خودرو ایرانیان 3 واردکننده اول خودرو سواری به لحاظ ارزش در سال 1402 بودند.

 در این مدت 2 هزار و 349 دستگاه خودرو سواری به ارزش 28 میلیون و 631 هزار دلار توسط سایپا، یک هزار و 144 دستگاه خودرو سواری به ارزش 24 میلیون و 473 هزار دلار از سوی ماموت خودرو و 980 دستگاه خودرو سواری به ارزش 21 میلیون و 570 هزار دلار توسط معین خودرو ایرانیان وارد شده است.

پس از 3 شرکت فوق، کرمان خودرو، بهمن موتور، صنایع اتومبیل‌سازی فردا، کرمان موتور، شرکت راسا موتور خاورمیانه، ایران خودرو و ایساکو کیش از دیگر واردکنندگان عمده خودرو سواری در سال 1402 بوده‌اند.

واردات 8 هزار و 712 دستگاه خودرو سواری به ارزش 155 میلیون و 603 هزار دلار توسط 10 شرکت فوق و مابقی از سوی سایر واردکنندگان انجام گرفته است.

شایان ذکر است، در سال 1401 نیز 411 دستگاه خودرو سواری به ارزش 13 میلیون و 384 هزار دلار وارد کشور شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات