Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:38:23 GMT

توقیف ۶۹ دستگاه وسیله نقلیه دارای دستور قضائی در کوهدشت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۱۹۷۶

توقیف ۶۹ دستگاه وسیله نقلیه دارای دستور قضائی در کوهدشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران و خودروهای متخلف و مزاحم با هدف افزایش ضریب امنیتی و ایجاد فضای امن برای شهروندان و برخورد با آلودگی‌های صوتی در ۴ مرحله به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح یک هزار و ۹۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مورد استعلام قرار گرفت و ۶۹ دستگاه که دارای دستور قضائی بودند مورد شناسایی قرار گرفته و روانه پارکینگ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای سال تاکنون ادامه داشته است، تصریح کرد: این طرح در فواصل زمانی مناسب بنابر لزوم جامعه به اجرا در می‌آید.

سرهنگ قاسمی با قدردانی از حسن اعتماد مردم به پلیس گفت: شهروندان می‌توانند برای اجرای بهتر و وسیع‌تر این طرح هرگونه اخباری را از طریق سامانه ۱۱۰ یا مراجعه حضوری به پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و اقدام قرار گیرد.

کد خبر 5299253

منبع: مهر

کلیدواژه: کوهدشت فرماندهی انتظامی لرستان توقیف خودرو ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل سیستان و بلوچستان کرمانشاه واکسیناسیون شیوع کرونا دولت سیزدهم ایلام ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان

سرهنگ یادگار نژاد گفت: در پی وصول خبری مبنی بر قاچاق سوخت در سطح شهر از سوی یک دستگاه کامیون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی در بازدید از یک دستگاه کامیون حامل فرآورده‌های نفتی که مدت زیادی در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر متوقف بود، کشف شد. 

سرهنگ یادگار نژاد تصریح کرد: برابر دستور قضایی محموله مکشوفه به منظور تعیین نوع فرآورده، نمونه برداری و ... به اداره ملی استاندارد استان ارسال شد.

وی بیان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • فروش ۵۰ میلیاردی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در سمنان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • سن فرسودگی انواع خودروها
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • دستگیری مرد زن نما در گنبد کاووس
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان