Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان، تعداد اعضای این صندوق تا پایان تیرماه سال جاری را 51 هزار و 468 نفر بیان کرد و گفت: این تعداد نسبت به تیرماه سال گذشته 8.5 درصد رشد دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان علی عباسی اظهار داشت: تعداد اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان تا پایان تیرماه سال جاری 51 هزار و 468 نفر است که نسبت به تیرماه سال گذشته 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد رشد دارد.
وی با بیان این که میانگین سنی بیمه‌شدگان جدید 36.9 سال است، خاطرنشان کرد: 4 هزار و 210 خانوار استان به تعداد 5266 نفر، مستمری‌بگیر صندوق هستند.
عباسی با بیان این که میزان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است، افزود: 30.9 درصد جامعه هدف استان تحت پوشش این صندوق هستند در حالی که میانگین کشوری 22.4 درصد است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان با اشاره به مزایای استفاده از این صندوق بیمه‌ای گفت: ازکارافتادگی، بازنشستگی، مستمری بازماندگان و فوت از جمله مزایای این صندوق است.
وی با بیان این که نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای نیز دیگر مزیت این صندوق است، افزود: سوابق بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به عنوان سوابق قابل قبول برای انتقال به سایر صندوق‌های بیمه‌ای است.
عباسی اظهار داشت: شرط سنی عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر حداقل 18 و حداکثر 50 سال تمام است.
وی با اشاره به پرداخت 11 میلیارد و 400 میلیون تومان مستمری برای جامعه هدف استان از ابتدای سال جاری تاکنون خاطرنشان کرد: مستمری‌ها در سال گذشته همسان‌سازی شد که به طور متوسط 52 درصد نسبت به سال قبل، افزایش پیدا کرد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان گفت: امسال نیز میزان مستمری‌های پرداختی 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد و از خردادماه، محاسبه و اِعمال شد.
وی با اشاره به مزیت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در حق بیمه خاطرنشان کرد: این صندوق 2 برابر حق بیمه را به عنوان سهم کارفرمایی از طرف دولت پرداخت می‌کند و افراد بیمه‌شده فقط یک‌سوم حق بیمه را پرداخت می‌کنند.
عباسی با بیان این که صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر، دفترچه درمان ندارد، افزود: بیمه‌شدگان این صندوق می‌توانند از دفترچه درمانی بیمه سلامت استفاده کنند و بیمه سلامت، متولی درمان این بیمه‌شدگان است.
وی در خصوص علت عدم صدور دفترچه درمانی برای بیمه‌شدگان این صندوق اظهار کرد: تامین اجتماعی 9 درصد هزینه درمان از بیمه‌شدگان دریافت می‌کند اما صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان به دلیل اینکه هزینه‌ای بابت درمان دریافت نمی‌کند لذا دفترچه درمانی هم به بیمه‌شدگان نمی‌دهد و بیمه‌شدگان تحت پوشش این صندوق می‌توانند از دفترچه درمانی بیمه سلامت استفاده کنند.
16 شهریور 1400 15:42
کد خبر : 244,756
کلیدواژه ها: عباسی ,مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان زنجان دفترچه درمانی دفترچه درمان تیرماه سال بیمه شدگان سال گذشته تحت پوشش بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: از ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص رسیدن کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر ایران جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه در این خصوص برگزار کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این جلسات، بر ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی شده و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق نیز در دست اقدام است.

هاشمی ادامه داد: در همین راستا نیز در سطح استان زنجان در مراسم روز قدس و عید سعید فطر مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

وی یادآوری کرد: هموطنان نوعدوست و علاقمند به کمک برای مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این صندوق‌های کمک نیز در سطح شعب و مرکز استان فعال است.

کد خبر 6081279

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند