Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،جدول‌های اعلام شده در این خبر از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان به صورت روزانه اعلام می‌شود و ممکن است، بر اساس میزان مصرف و بار وارده بر شبکه توزیع، دفعات و ساعات قطع برق در مناطق یا شهرهای استان به صورت لحظه‌ای و در اوقات همان روز تصمیم‌گیری و اعمال شود و ایرنا تنها منعکس‌کننده جداول روزانه اعلامی از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه خاموشی برق برای روز چهارشنبه ۱۷ شهریور به شرح جداول زیر است:

سمنان سمنان سمنان دامغان دامغان شاهرود شاهرود مهدیشهر مهدیشهر گرمسار

گرمسار میامی میامی سرخه سرخه آرادان  آرادان بسطام بسطام ایوانکی ایوانکی

برچسب‌ها سرخه سمنان شاهرود گرمسار مصرف بهینه برق ایوانکی آرادان میامی مهدی شهر قطع برق دامغان بسطام پروندهٔ خبری خاموشی تابستانی مصرف برق در فصل گرما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرخه سمنان شاهرود سرخه سمنان شاهرود گرمسار مصرف بهینه برق ایوانکی آرادان میامی مهدی شهر قطع برق دامغان بسطام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم

بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • ایوانکی رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • ببینید | تابلو موزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو