Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:49:59 GMT

«صدری» سرپرست باشگاه پرسیپولیس شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۵۵۷

«صدری» سرپرست باشگاه پرسیپولیس شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با نظر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، استعفای جعفر سمیعی از سمت مدیرعاملی پذیرفته شد.

این در حالی است که سجادی با این استعفا مخالف بود اما وقتی با اصرار جعفر سمیعی مواجه شد، آن را پذیرفت. در همین راستا، سیدمجید صدری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس، امور اداری و اجرایی را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم از سوی وزیر ورزش، نشان دهنده علاقه ایشان به حفظ ثبات در باشگاه است. هیأت مدیره بر حسب وظیفه قانونی خود، سرپرست جدید را مشخص کرد. رأی هیأت مدیره به سرپرستی مهندس صدری بود و از این پس، ایشان با رویه ماه‌های گذشته، اداره باشگاه را برعهده دارد.

تصمیم سجادی به تأیید مصوبه هیأت مدیره، احترام به استقلال رأی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و نگاه ویژه ایشان به فعالیت هیأت مدیره باشگاه‌ها تعبیر می‌شود که جای تحسین و تقدیر دارد. این موضوع برای ورزش کشور تازگی دارد و می‌تواند منشأ اتفاقات خیر برای مدیریت نوین ورزش در دوره جدید باشد.

امید است باشگاه پرسپولیس با حضور مهندس صدری و تلاش هیأت مدیره و حمایت وزارت ورزش، روزهای خوب و آرام گذشته و زمان مدیریت جعفر سمیعی را تکرار کند و بهترین اتفاقات از جمله ادامه موفقیت‌ها و رضایتمندی هواداران را رقم بزند.

کد خبر 5299381

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سید مجید صدری وزارت ورزش و جوانان بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال سوریه کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال عراق مسابقات قهرمانی جهان حمید سجادی تیم ملی والیبال ایران والیبال باشگاه پرسپولیس هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد علی قارداشی ظهر شنبه در مجمع انتخابات هیأت تنیس روی میز کردستان اظهار کرد: سال گذشته با مربی‌گری جمیل لطف الله نسبی از خطه کردستان بهترین افتخارات کشور در رشته ورزشی تنیس روی میز رقم خورد.

وی افزود: هیأت تنیس روی میز کردستان از قدیم تاکنون زحمات زیادی برای ارتقای این ورزش کشیده و خوشبختانه امروز می‌بینیم که کردستان در رشته تنیس دارای پیشکسوتان بزرگ و خوشنامی است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز یادآور شد: جذب حامی مالی یکی از بخش‌های مهم فدراسیون تنیس است که در این زمینه موفق عمل کرده و این رویکرد در هیأت تنیس روی میز کردستان هم در حال انجام است.

وی از آمادگی فدراسیون برای تقبل ۵۰ درصد از هزینه‌های خرید میزهای تنیس در راستای توسعه و ارتقای این ورزش در شهرهای کردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: نیاز است برای راه‌اندازی مهمانسرای هیأت تنیس روی میز در کردستان اداره‌کل ورزش و جوانان این هیأت را یاری دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم تنیس روی میز را از رشته‌های ورزشی موفق استان دانست و اظهار کرد: هیأت رئیسه تنیس روی میز استان باید برای کشف استعدادهای جدید و پرورش ورزشکاران رشته تنیس روی میز در استان همت گمارند.

آمنه غلام ویسی افزود: سال گذشته تجهیزات ورزشی از جمله تنیس، توپ و راکت به همه شهرستان‌ها و حتی باشگاه‌ها ارسال کردیم و امسال هم به صورت گسترده این تجهیزات در اختیار هیأت‌های شهرستانی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سال قبل این اداره‌کل توانست یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال به هیأت تنیس روی میز استان کمک کند و امسال نیز این رقم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شد.

غلام‌ویسی جذب کمک مالی از بخش خصوصی را برای تقویت ورزش تنیس روی میز استان لازم دانست و اعلام کرد: فعالیت در ورزش تنیس روی میز هزینه بردار است و به حمایت مالی نیاز دارد.

جمیل لطف اله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور و از مربیان مطرح رشته تنیس روی میز ایران و دنیا با کسب ۱۹ رأی از مجموع ۱۹ رأی مأخوذه در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان برای چهار سال آینده به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

کد خبر 6083544

دیگر خبرها

  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس
  • بیانیه باشگاه تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز
  • واکنش باشگاه تراکتور به حمله هواداران به بازیکنان
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است
  • بیانیه هیأت مدیره باشگاه تراکتور/ مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری
  • اطلاعیه باشگاه تراکتور؛ اتفاقات فرودگاه تبریز باعث تاسف است