Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina؛ شرکت شیائومی اعلام کرده، گوشی‌های جدید خود به نام Xiaomi ۱۱T و ۱۱T Pro را در ۱۵ سپتامبر معرفی می‌کند البته این شرکت پیش از عرضه، گوشی‌های خود را بررسی و آزمایش می‌کند تا مشکلات جزئی آن را رفع و سپس خصوصیات دو گوشی را فاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا، سایتTipster Snoopy رندر‌های موردی ۱۱T / ۱۱T Pro را به اشتراک گذاشته است.

گفته شده گوشی‌های جدید شیائومی می‌توانند در نمای جلویی، یک صفحه نمایش پانچ سوراخ مرکزی با حاشیه‌های باریک داشته باشند. همچنین در سمت راست دستگاه تنظیم کننده صدا و کلید پاور تعبیه شده، که با سنسور اثر انگشت یکپارچه است. علاوه بر این ماژول دوربین پشت دستگاه دارای سه دوربین عمودی بوده که در داخل یک ماژول مستطیلی قرار گرفته؛ همچنین بر روی محصولات جدید شیائومی یک فلاش سه گانه LED و برخی سنسور‌های دیگر تعبیه شده است. 

خصوصیات گوشی‌های جدید چیست؟

گزارشات نشان می‌دهد که Xiaomi ۱۱T Pro دارای یک دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده، در حالی که ۱۱T به یک سیستم دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است. جدا از تفاوت در بخش دوربین اصلی، پیش بینی می‌شود هیچ تفاوتی در گوشی‌های ۱۱T و ۱۱T Pro وجود نداشته باشد.


براساس گزارش‌ها گفته می‌شود تراشه Dimensity ۱۲۰۰ قدرت ۱۱T را تامین می‌کند. این دستگاه‌ها ممکن است در دو نوع مختلف مانند GB RAM + ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت RAM + ۲۵۶ گیگابایت ذخیره سازی عرضه شوند. طبق گزارش این سایت، انتظار می‌رود گوشی‌های جدید شیائومی در رنگ‌هایی مانند آبی آسمانی، خاکستری شهابی و سفید مهتابی به فروش برسند. پیش از این شیائومی گوشی ردمی10 را در 3رنگ خاکستری، کربنی، سفید و آبی براق با صفحه نمایش 6.5 اینچی و رزولوشن FHD+ به بازار عرضه کرد.

بیشتر بخوانید

مشخصات احتمالی گوشی شیائومی Mi 11T Pro فاش شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی جدید گوشی هوشمند گوشی های جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده برخی از رستوران های معروف شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، این روز‌ها تنوع غذا‌های فست فودی و رستورانی تا حدی افزایش یافته که بیشتر مردم تمایل به مصرف آن را دارند، غافل از انکه بدانند چه خطراتی سلامتیشان را تهدید می‌کند. خبرنگار ما به همراه کارشناس بهداشت به برخی از این رستوران‌ها سرزده و وضعیت بهداشتی آنها را بررسی و پی گیری کرده است.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • بررسی کامل تلوزیون های شیائومی
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • پشت پرده برخی از رستوران های معروف شیراز