Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ جامعه الزهرا علیهاالسلام و حوزه‌های علمیه خواهران روز پنجشنبه ۱۸ شهریور ساعت ۱۰ تا ۱۱:۴۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی، مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم و آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه و امام جمعه قم، سخنرانان ویژه این مراسم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در ابتدای مراسم به سخنرانی می‌پردازد و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از دیگر سخنرانان این مراسم است.

با توجه به تقارن آغاز سال تحصیلی با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام، مداح اهل بیت علیهم‌السلام در این مراسم به ذکر مصیبت می‌پردازد.

در این مراسم، کلیپی از زندگینامه شهید آیت‌الله قدوسی، پایه‌گذار حوزه‌ علمیه خواهران در قم منتشر می‌شود.

آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰  جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و حوزه‌های علمیه خواهران با حضور نمایندگان معزز بیوت مراجع عظام تقلید، اساتید و علمای اسلام و مسئولان نهادهای حوزوی و غیرحوزوی روز پنجشنبه ۱۸ شهریور ساعت ۱۰ تا ۱۲ در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

این مراسم به صورت آنلاین از طریق پیوند‌های https://www.aparat.com/jz.alzahra/live و https://heyatonline.ir/heyat/1739 قابل مشاهده است، همچنین امکان پخش زنده این مراسم از طریق شبکه‌های صدا و سیما از جمله شبکه قرآن و شبکه نور فراهم شده است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام سال تحصیلی رهبر معظم انقلاب قم حوزه های علمیه خواهران آغاز سال تحصیلی جامعه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

عباس داوطلب رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری از آغاز فرآیند نوبت‌دهی به جاماندگان سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان خبر داد.

وی افزود: فرآیند سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ از آبان ماه آغاز شد و تاکنون بیش از ۱۶هزار نفر از نوآموزان سنجش سلامت شدند.

داوطلب با اشاره به اینکه دو هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در طرح سنجش ارزیابی نشدند، گفت: بیشتر نوآموزان که در این طرح ارزیابی نشدند در شهرستان لردگان، فارسان ناحیه یک و دو شهرکرد هستند.وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام برای شرکت در طرح سنجش نوآموزان هم اکنون از طریق سامانه نوبت دهی به آدرس http://my.medu.ir امکان‌پذیر شده است، گفت: پس از اخذ نوبت در سامانه، فرآیند سنجش از ۱۴ فروردین در ۱۶ مرکز جامع سنجش انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از امروز

داوطلب ادامه داد: در این طرح غربالگری سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان، سلامت بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت روانی دانش‌آموز ارزیابی می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل، نوآموز به متخصص مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی اظهار کرد: برای انجام سنجش نوآموزان، ارائه اصل شناسنامه نوآموز و والدین، کارت واکسیناسیون نوآموز، یک قطعه عکس ۳در ۴ و مبلغ ۶۰۰ هزار ریال که از طریق درگاه پرداخت قبل از نوبت گیری قابل پرداخت می‌شود، به هنگام مراجعه به پایگاه سنجش الزامی است.داوطلب

ادامه داد: طرح سنجش سلامت جسمی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی با هدف شناسایی، تشخیص، مداخله به هنگام، بازتوانی و جادهی صحیح آموزشی برای دستیابی به عدالت آموزشی در راستای شعار "نصیب برابر آموزشی" اجرا می‌شود و در صورتی که نوآموزی در هر کدام از ارزیابی‌ها مشکوک و یا دارای مشکل تشخیص داده شود به پایگاه و ارزیابی تخصصی ارجاع داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کاظم صدیقی سخنران یک مراسم مذهبی مهم شد
  • کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود
  • بحث کاظم صدیقی در حاشیه مراسم زهرا شجاعی
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • داغداری امت اسلام دراثر جنایت صهیونیست نسبت به زنان غزه
  • آیین سنتی سمنوپزان در دولتخانه صفوی قزوین برگزار می‌شود
  • بهترین نسخه برای پیشرفت ایران مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است