Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@23:09:54 GMT

‌نرخ پروازهای اربعین هنوز مصوب نشد‌ه است

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۶۲۷۲

‌نرخ پروازهای اربعین هنوز مصوب نشد‌ه است

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، بعدازظهر سه شنبه در صفحه شخصی خود نوشت که باوجود پیگیری‌های صورت گرفته، هنوز نرخ مصوب بلیت پروازهای اربعین به کشور مشخص نشده است.

به گفته ذیبخش، اخبار منتشر شده در بعضی رسانه‌ها گمانه‌زنی بوده و موثق نیست؛ امیدواریم با همراهی شرکت‌های هواپیمایی رضایت حداکثری زائران کربلای معلی حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروازهای اربعین از ۲۸ شهریور‌ در قالب ۴۰۰ پرواز انجام می‌شود و اعزام زوار از فرودگاه‌‌های ۶ استان خواهد بود.

به گفته حسن خوشخو، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی‌برنامه‌ریزی کرده‌ایم که برای جابه‌جایی این 30 هزار نفر زوار، 400 سورتی پرواز در قالب 200 پرواز رفت و 200 پرواز برگشت انجام شود؛ فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و اهواز را برای پروازهای اربعین درنظر گرفته‌ایم، البته بنا را بر این گذاشتیم که اگر تعداد زوار با هماهنگی دو طرف افزایش یابد، فرودگاه‌های دیگر را فعال کنیم.

‌وی‌ گفت که پروازهای اربعین امسال از 28 شهریور 1400 شروع می‌شود و تا 10 مهر ادامه دارد، البته هنوز مشخص نشده است که این 30 هزار زائر از کدام استان‌ها انتخاب می‌شوند و یا رویه انتخاب برای اعزام زوار چگونه خواهد بود که در این باره باید نهادهای متولی تصمیم‌گیری کنند. 

پربیننده ترین سامانه جدید ثبت نام افراد فاقد مسکن به زودی اعلام می‌ شود هزینه دریافت وام مسکن چند؟ تمدید زمان ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا پایان آذرماه بررسی حق کمیسیون مشاوران املاک روی میز وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت محدودیتی برای ثبت نام وام اجاره مسکن وجود ندارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پروازهای اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پروازهای ورودی و خروجی  فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت