Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@04:25:10 GMT

انفجار مرگبار سیلندر گاز در شادگان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۶۳۰۹

انفجار مرگبار سیلندر گاز در شادگان

ایسنا/خوزستان رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از وقوع انفجار مرگبار سیلندر گاز مایع در یک منزل در شادگان خبر داد.

دکتر سید نادر نقیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۳۴ شب گذشته (۱۶ شهریورماه) از طریق تماس شهروندی با سامانه ۱۱۵، خبر انفجار یک منزل مسکونی واقع در شهرک منتظری شهرستان شادگان گزارش شد که سریعا چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از نزدیک‌ترین محل به حادثه، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این حادثه در پی انفجار سیلندر گاز چهار نفر دچار سوختگی و شکستگی در نواحی دست و پا شده بودند که اقدامات درمانی لازم در محل حادثه توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به مصدومان ارائه شد و سپس برای ادامه درمان  به بیمارستان‌های شهید معرفی شادگان، آیت‌الله طالقانی اهواز و گلستان اهواز منتقل شدند که حال یک نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک پسربچه سه ساله بدون علائم حیاتی از زیر آوار رهاسازی و تحویل عوامل انتظامی داده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: علت انفجار و حادثه طبق اظهار نظر شاهدان عینی در محل حادثه، نشتی گاز مایع بوده است. نشتی از سیلندر گاز مایع و بلافاصله انفجار، موجب ریزش آوار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان اورژانس انفجار گاز استانها شهرستانها سیلندر گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز

پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز دچار حادثه‌ای مرگبار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، طی روزهای اخیر، مرگ مشکوک پسر جوانی در ایستگاه مترو سرسبز از سوی ماموران پلیس به محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد پسر جوانی را مشاهده کردند که قربانی یک حادثه مرگبار شده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت هنگامی که پسر جوان روی لبه ایستگاه مترو ایستاده و منتظر بوده هنگام رسیدن قطار به پایین سقوط کرده و پس از برخورد به کام مرگ فرو رفته است.

قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد

پس از پایان تحقیقات میدانی و اقدامات اولیه، ماموران پلیس ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های ایستگاه و بررسی‌های تخصصی، تحقیقات خود را در رابطه با این حادثه مرگبار ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد
  • حادثه مرگبار در محور بروجن- شهرکرد
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • ببینید | حادثه مرگبار در اتوموبیلرانی
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • ببینید | حادثه مرگبار در جریان مسابقه اتومبیل‌رانی در سریلانکا
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان