Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: انفجار سیلندر گاز مایع در اثر نشتی و ریزش آوار در یک واحد مسکونی باعث کشته شدن یک نفر و مصدومیت چهار عضو یک خانواه در شهرک منتظری شادگان شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید نادر نقیبی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: شامگاه سه شنبه 16 شهریور ماه 1400 در پی تماس با سامانه ۱۱۵، طی ساعت 19:34 دقیقه، انفجار گاز سیلندر مایع در یک منزل مسکونی شهرستان شادگان گزارش شد

او با بیان اشاره به اینکه این حادثه در شهرک منتظری شادگان اتفاق افتاد، گفت: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: متاسفانه در این حادثه چهار نفر دچار سوختگی و شکستگی در نواحی دست و پا شده بودند که پس از اقدام های درمانی لازم در محل حادثه توسط تکنسین های فوریت های پزشکی، مصدومان برای ادامه درمان  به بیمارستان های شهید معرفی شادگان، طالقانی و گلستان اهواز منتقل شدند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

نقیبی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه یک پسر بچه سه ساله بدون علایم حیاتی از زیر آوار بیرون آورده و تحویل عوامل انتظامی داده شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان در پایان اضافه کرد: طبق بررسی های اولیه و اظهار نظر شاهدان عینی، علت حادثه نشتی سیلندر گاز مایع بود که بلافاصله پس از انفجار باعث ریزش آوار و مصدومیت مددجویان شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مصدوم انفجار کشته شادگان گاز مایع سوختگی اورژانس 115 آبادان فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل
  • صاعقه زدگی خانم ۴۵ ساله در سپیدان