Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – محمدرضا خلعتبری در خصوص شروع دوباره تمرینات سپاهان پس از تعطیلات اظهار داشت: ما یک فصل سخت و فرسایشی را پشت سر گذاشتیم و نیاز داشتیم که مدتی به تعطیلات و استراحت برویم تا با شرایط روحی و جسمی بهتر به تمرینات برگردیم و آماده فصل جدید شویم. تمرینات ۳-۴ روز است که شروع شده و با قدرت و جدیت خاصی دنبال می‌شود و همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا در فصل پیش رو نتایجی بهتر از قبل کسب کنند و امیدوارم یک فصل خوب برای سپاهان در پیش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه برخلاف شایعات مبنی بر جدایی و پیوستنش به نساجی با سپاهان تمدید کرد، گفت: بحث رفتن من به نساجی مربوط به نیم فصل بود که این تیم به من نیاز داشت و من با محرم نویدکیا آن را مطرح کردم و اعلام کرد به من نیاز دارد و در پایان فصل دیگر بحثی در این خصوص وجود نداشت و من می‌دانستم فصل آینده هم در سپاهان هستم و بدون مشکلی قراردادم تمدید شد.

وینگر سپاهان درمورد تغییرات این تیم در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: ما بازیکنان خوبی مثل محبی، استنلی، حاج صفی و نیازمند را از دست دادیم و از طرفی نفرات خیلی خوبی هم جایگزین شدند. شهریار مغانلو که از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است را به خدمت گرفتیم. فرشاد احمدزاده که در پست خودش یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود را جذب کردیم، بازیکن با کیفیتی مثل ریگی را به جمع نفراتمان اضافه کردیم و درنهایت نیما میرزازاد که یکی از گلرهای خوب لیگ است به جمع نفرات ما اضافه شد و فکر می‌کنم در مجموع باشگاه به خوبی توانست بازیکنان جدا شده را جایگزین کند. از سوی دیگر تمدید قرارداد با برخی نفرات کلیدی که بعضاً پیشنهادات خوبی داشتند هم اتفاق مهمی بود. بازیکنانی مثل شهباززاده، رفیعی، محمدرضا حسینی و… که حفظ آنها کار سختی بود.

خلعتبری در مورد اینکه از سپاهان به عنوان قهرمان نقل و انتقالات یاد می‌شود گفت: من این اصطلاحات را قبول ندارم. هر باشگاهی بر اساس استراتژی و نیازهایش خرید کرده است. ما اگر ۳-۴ بازیکن خوب جذب کردیم به همین تعداد هم بازیکن کلیدی از دست دادیم و این مسائل عنوان می‌شود که فشار روی تیم ما زیاد شود و درست نیست. بقیه باشگاه ها هم به فراخور نیازشان بازیکن خریدند.

وی در مورد نگرانی هواداران بابت جدایی نیازمند و اینکه هنوز گلر مطمئنی به جایش جذب نشده توضیح داد: نیازمند واقعاً گلر درجه یکی بود و برایش آرزوی موفقیت دارم. به نظرم نیما میرزازاد که از نساجی جذب شد گلر خوبی است و باید به او اعتماد شود و این که می‌گویند قرار است گلر خارجی جذب شود را هم از رسانه‌ها شنیدم و نمی‌دانم چقدر صحت دارد.

وینگر سپاهان در مورد شرایط سنی خودش و اینکه به خداحافظی از فوتبال فکر می‌کند یا نه، گفت: تا این لحظه به این موضوع فکر نکردم و هنوز حس می‌کنم توانایی این را دارم که برای تیمی که برایش بازی می‌کنم مفید باشم. هر جا احساس کنم دیگر بدنم کشش بازی را ندارد قبل از اینکه کسی به من بگوید برو خودم می‌روم ولی تا این لحظه چنین احساسی ندارم و برای همین به خداحافظی فعلاً فکر نمی‌کنم.

خلعتبری در مورد اینکه رقابت قهرمانی در فصل آینده میان کدام تیم‌هاست، توضیح داد: فعلاً زود است بخواهیم صحبت کنیم. تیم‌های خوبی در لیگ داریم. استقلال و پرسپولیس هستند و تیم‌های قدرتمند دیگری مثل گل گهر و فولاد هم وجود دارند که می‌توانند خطرناک باشند ولی حدس من این است که امسال هم نبرد قهرمانی میان ما و پرسپولیس باشد و البته امیدوارم بعد از چند سال انتظار هواداران خوبمان این فصل بتوانیم یک جام حداقل به آنها هدیه دهیم. فصل قبل هم این شایستگی را داشتیم که بدشانسی مانع ما شد.

وی در پایان در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال هم گفت: خوشحالم که تیم ملی نتایج خوبی کسب کرد و بچه ها با دست پر به خانه بر می‌گردند و این باعث خوشحالی همه مردم ایران است. ضمن اینکه خوشحالی مضاعفی هم برای هم تیمی های خودم دارم که با روحیه بالا به تمرینات برمی‌گردند. بازیکنان خوبی مثل سلمانی و کریمی و نورافکن به تیم ملی دعوت شدند و از بهترین نفرات لیگ ایران هستند و دعوت از آنها نشان می‌دهد اسکوچیچ حواسش جمع است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدرضا خلعتبری سپاهان خبر ویژه سپاهان محمدرضا خلعتبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: انتظار داشتم تیم های بیشتری برای قهرمانی رقابت کنند، اما عملکرد سپاهان و تراکتور در نیم فصل دوم به گونه ای بود که از کورس قهرمانی خارج شدند.

به گزارش مشرق، پایان رافت پس از پیروزی سرخ پوشان برابر ملوان بندر انزلی اظهار کرد: هر چقدر که لیگ به روزها و هفته های حسای خود نزدیک می شود، جدال بین دو تیم استقلال و پرسپولیس بیشتر می شود. از شروع لیگ این دو تیم مشکلات زیادی در فوتبال آماتور ما داشتند و نبود زمین، امکانات، پول و... شرایط سختی را برای تیم ها و به ویژه استقلال و پرسپولیس رقم زد.

وی گفت: امسال کیفیت تیم ها به گونه ای بود که از شروع فصل این طور به نظر می رسید که ۵ تیم برای قهرمانی رقابت می کنند اما فعلا تنها ۲ تیم استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می جنگند و تیم های تراکتور و سپاهان از کورس قهرمانی عقب ماندند.

وی گفت: سپاهان با این همه ستاره در نیم فصل دوم فوق العاده ضعیف کار کرد و تعجب می کنم که با این همه بازیکن چرا نیم فصل دوم این قدر ضعیف ظاهر شد.

این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: البته تراکتور و سپاهان در جام حذفی هستند اما از گردونه قهرمانی رقابت های لیگ برتر خارج شدند.

وی با بیان این که امسال شاهد لیگ بی کیفیتی بودیم، خاطرنشان کرد: امسال در لیگ دو تیم شمس آذر و ملوان انزلی برخلاف تیم هایی که هزینه سنگینی انجام داده بودند و امکانات خوبی داشتند عملکردشان موفق و رو به رشد بود.

وی ادامه داد: تا پایان فصل ۷ هفته باقی مانده که قهرمانی به دو تیم استقلال و پرسپولیس می رسد. البته سرخ آبی ها دو سبک متفاوت بازی می کنند و باید دید در آخر نیم فصل دوم جام قهرمانی به کدام تیم خواهد رسید.

رافت در ارزیابی از تیم ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: ملوان جلوی پرسپولیس بسته و فشرده بازی می کرد و خطوط را به درستی رعایت می کرد؛ یک لحظه غفلت کرد و عیسی آل کثیر توانست یک گل وارد دروازه اش کند. به هر صورت بازی فوق العاده سختی بود و امکان ایجاد موقعیت های گلزنی بیشتری وجود نداشت.

وی با اشاره به تعویض های نامناسب پرسپولیس در دیدار با ملوان انزلی، افزود: تعویض های پرسپولیس به حدی بد بود که این طور به نظر می رسید که پرسپولیس با ۱۰ بازیکن در زمین بازی می کند. ملوان تیم خوب و با کیفیتی است و پرسپولیس را در خانه خودش اذیت کرد. پرسپولیس اگر برنده این دیدار شد تنها به خاطر هوادارانش بود که توانست بازی روانی را به نمایش بگذارد.

این پیشکسوت فوتبال در پایان در پاسخ به این پرسش که از بین استقلال و پرسپولیس کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، افزود: با توجه به این که تنها یک اختلاف امتیاز بین استقلال و پرسپولیس برای صدرنشینی وجود دارد، در ۷ هفته باقی مانده هر تیمی که باهوش تر عمل کند و از کم ترین مصدومیت و محرومیت برخوردار باشد و از نظر روانی آماده تر باشد، شانس زیادی برای قهرمانی دارد؛ بنابراین با توجه به این که هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده به صراحت نمی توان عنوان کرد که کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است
  • رنگ استقلال و پرسپولیس برای من مهم نیست! | اگر شرایط خوب باشد پیشنهاد خارجی را قبول می‌کنم
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود
  • پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران!
  • تنها استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند
  • کلهر: صددرصد قهرمان این فصل استقلال یا پرسپولیس است/ ملوان مردانه برای جبران گل جنگید