Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی وزنه برداری کشورمان بهمن ماه امسال باید در مسابقات جهانی ازبکستان حاضر شود. روز گذشته نخستین اردوی تمرین تیم ملی وزنه برداری برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان در کمپ تمرینی مجموعه ورزشی آزادی انجام شد. کادر فنی تیم ملی در این مرحله ۱۸ وزنه بردار را به اردو دعوت کرده تا خودشان را برای حضوری پر قدرت در مسابقات جهانی به خوبی آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از نکات جالب توجه اردوی تیم ملی وزنه برداری می‌توان به این موضوع اشاره کرد که هیچ کدام از وزنه برداران کشورمان حق ندارند که به صورت انفرادی تمرین کنند و همگی باید طبق برنامه ریزی سرمربی تیم ملی به کار‌های تمرینی بپردازند. کیانوش رستمی ملی پوش وزنه برداری کشورمان در این سال‌ها به صورت انفرادی تمرین می‌کرد.

حال با تصمیم فدراسیون و کادر فنی او اگر می‌خواهد دوباره در مسابقات بین المللی حاضر شود، حتما باید به اردوی تیم ملی رفته و زیر نظر سرمربی تمرین کند، وگرنه حق شرکت کردن در هیچ یک از مسابقات بین المللی را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید

اعلام زمان آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری

بدین ترتیب می‌توان گفت پرونده ورزشکار سالاری در وزنه برداری برای هیمشه بسته شد و هر کسی می‌خواهد برای تیم ملی وزنه بزند باید در اردو حاضر شده و طبق برنامه‌های سرمربی کارش را پیش ببرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی وزنه برداری کیانوش رستمی تیم ملی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها ره پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899474

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران