Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید مجتبی موسوی،  فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی البرز گفت: این رفع تصرف ها در راستای اجرای قوانین و مقررات حفاظت از اراضی کشاورزی و باغ ها با حضور نمایندگان دادستانی شهرستان چهار باغ و همکاری خوبی که از سوی نیروهای انتظامی این شهرستان به عمل آمد، پس از جمع بندی شناسایی های به دست آمده از تغییر کاربری های غیر مجاز انجام شده از طریق منابع خبری و سامانه هوشمند توسط کارشناسان  و مجموعه جهاد چهارب باغ انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی البرز از معرفی مجرمین شناسایی شده به دستگاه قضایی خبر داد و افزود: ضمن برخوردی که در راستای اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون در خصوص تغییر کاربری های غیر قانونی به عمل می آید تلاش برای شناسایی و معرفی به دستگاه قضایی زمین خواران و آن دسته افرادی که با رفتارهای غیر قانونی مرتکب خسارات به اراضی شده و مخاطراتی برای آینده و امنیت غذایی در جامعه بوجود می آورند در دستور کار این یگان قرار دارد. 

موسوی گفت: تمام تغییراتی که در سطح اراضی استان واقع شود از طریق سامانه هوشمند سازی قابل شناسایی بوده و از شهروندان نیز درخواست می شود  از طریق تماس با شماره ۱۳۱ تخلفات تغییر کاربری را با  کارشناسان این سازمان مطرح کنند.

انتهای پیام /ر  .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادسازی اراضی کشاورزی اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از قلع و قمع تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: این اقدام با حمایت دستگاه قضائی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در اراضی روستای اغشت و باغبانکلا شهرستان ساوجبلاغ انجام شد.

وی عنوان کرد: در اجرای عملیات آزادسازی این اراضی ۸۲ قطعه دیوارکشی به طول ۲۹ هزار و ۶۲۰ متر، ۱۴ مورد بنای ویلایی در حال ساخت، دو بنای تجاری غیرمجاز، ۲۵ مورد محوطه سازی، هشت آلاچیق و هفت استخر تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ ارزش ریالی این اراضی را ۵۲ هزار میلیارد ریال برآورد و خاطرنشان کرد: طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی شهرستان ساوجبلاغ با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 6085046

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز
  • رفع تداخلات ارضی از ۶۸ درصد زمین‌های کشاورزی
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد
  • شناسایی تغییر کاربری اراضی کشاورزی نیشابوربا رصد ماهواره‌ای
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار ‌اراضی کشاورزی در کرج‌
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در کرج