Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منتخب کلانشهر تبریز در راستای بهره‌مندی از توانمندی‌های کارمندان شهرداری تبریز و ایجاد فرآیند شفاف ارتقای شغلی در نظر دارد با بررسی رزومه و سوابق شاغلین در شهرداری تبریز، نسبت به شناسایی استعدادهای برتر اقدام نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این فراخوان آمده است: از تمامی همکارانی که خود را واجد شرایط عمومی و اختصاصی زیر می‌دانند، تقاضا می‌شود نسبت به تکمیل و ارسال فرم پر شده پیوستی در قالب فایل ورد، به ایمیل abbas.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ranjbar.shahrdar@gmail.com  تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ اقدام نمایند.

الف: شرایط عمومی

۱. دارا بودن شاخص‌های شخصیتی اعلام شده در فراخوان اعلام شده اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز:

مدیر جهادی/ آشنایی با مسایل شهری/مقبولیت/شجاعت/انگیزه و توان خدمت/شورا باوری/عدالت‌محوری/پاکدستی/فسادستیزی/ابتکار/ شهروندمحوری/ نفوذناپذیری/غیرسیاسی و جناحی

۲. دارا بودن شرایط و شاخص‌های مدیریتی و برنامه‌ریزی در یکی از حوزه‌های:

حاشیه‌نشینی/ حمل و نقل عمومی/محیط زیست/توزیع عادلانه امکانات شهری/مناسب‌سازی محیط/ ورزش/جذب سرمایه‌گذاری/شفافیت و فسادستیزی/ فرهنگ و هنر

ب: شرایط اختصاصی

۱. اشتغال در شهرداری تبریز یا یکی از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه

۲. دارا بودن سابقه اشتغال در پست/سمت‌های کارشناسی، حداقل به مدت ۵ سال در شهرداری تبریز

۳. دارا بودن سابقه حداقل ۲ ساله در پست/ سمت‌های مدیریتی در شهرداری تبریز

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز فراخوان شهرداری تبریز دارا بودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: اثر اتفاقات فرودگاه انتخاب سرمربی تراکتور را مشکل کرده/ نظر ما روی سرمربی خارجی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با شبکه خبر در خصوص انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: جلسه هیئت مدیره برگزار شد و چند گزینه داشتیم که مهم‌ترین ان قربان بردیف بود، اما او اعلام کرده تا ۲۰ اردیبهشت می‌تواند به تبریز بیاید که زمان از دست می‌دادیم. لاجرم چند گزینه خارجی دیگر داشتیم که در میان آنها کریس کولمن با سابقه ۸ سال سرمربیگری تیم ملی ولز بود. هنوز به نتیجه اصلی نرسیدیم و تا فردا مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به حوادثی که در فرودگاه تبریز رخ داد، چند مربی ایرانی که می‌خواستیم با آنها کار کنیم، حمل بر این کردند که در تبریز کار کردن مشکل است و پاسخ نمی‌دهند. حتی مربی که انتخاب کردیم هم اخبار را برای او فرستادند. تا حدودی مردد شده و چند تا از بازیکنان ما هم خیلی نگران بودند. حملاتی که در فرودگاه و دیگر جا‌ها شده موضوع را به حاشیه برده است. تعداد بسیار کمی از هواداران بودند و اصل هواداران که رفتار‌های منطقی دارند از این موضوع ناراحت هستند.  

مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: اثر اتفاقاتی که در فرودگاه افتاده هم در انتخاب سرمربی برای ما و هم در انتخاب مربیان ایرانی ایجاد مشکل کرده است. نظر ما انتخاب سرمربی خارجی است، چون مردم درباره‌اش پیش داوری نمی‌کنند. حتی گزینه خارجی مدنظر ما را نکات منفی را در می‌آورند و آنها را بولد (بزرگ‌نمایی) می‌کنند  تا تصمیم‌گیری سخت شود. امیدوارم هیئت مدیره ما تا فردا موضوع انتخاب سرمربی را نهایی کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • اعتصاب سراسری در شهرهای مختلف کرانه باختری
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی
  • فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی درکرانه باختری درپی جنایت نورشمس
  • فراخوان حماس برای اعتصای عمومی
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه
  • پاتریک کلایورت و انتخاب های دوگزینه ای از میان بازیکنان سابق رئال مادرید و بارسلونا / فیلم
  • نصیرزاده: اثر اتفاقات فرودگاه انتخاب سرمربی تراکتور را مشکل کرده/ نظر ما روی سرمربی خارجی است