Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش هالیوود ریپورتر، در این فیلم که در بازار جشنواره فیلم تورنتو معرفی و عرضه خواهد شد، «آل پاچینو»، «مورگان فریمن» و «هلن میرن» سه بازیگر برنده اسکار با حضور «دنی دویتو» بازیگر برنده اسکار مقابل دوربین خواهند رفت. 

 «تیلور هکفورد» کارگردانی «اسنیف» را که در حال و هوای ژانر فیلم نوآر ساخته خواهد شد بر عهده دارد و داستان فیلم که در یک مرکز نگهداری سالمندان روی می‌دهد، با مرگ مشکوک دو نفر آغاز می‌شود و «جو مولری» (مورگان فریمن) کارگاه بازنشسته با بازگشت به کار به همراه همکار سابقش «ویلیام کیز» (دنی دویتو)، پرده از دنیای زیرزمینی جرایم مربوط به مواد مخدر و قتل در این خانه سالمندان به سرکردگی «هروی استراید» (آل پاچینو) و دستیارش اسپایدر (هلن میرن) برمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 «آدام گودمن» و«مت اسکینا» به همراه «تیلور هکفورد» تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

۵۷۵۷

کد خبر 1552866

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینمای جهان آل پاچینو هالیوود سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس

مورینیو پس از دو ماه در میادین فوتبال آفتابی شد.

فولام و لیورپول در دیداری از هفته ۳۴ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۳/۲۴ به مصاف یکدیگر رفته اند. این بازی تا دقایق پایانی با برتری ۳-۱ قرمزهای آنفیلد در جریان است. ژوزه مورینیو سرمربی سابق رم که پس از جدایی از این باشگاه به محل زندگی خود در لندن برگشته است، امشب در کراون کاتیج حضور دارد و در کنار وینچنزو مونتلا، تماشاگران ویژه این بازی هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • بازگشت کاناوارو به سری آ
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • کارل گوستاو یونگ؛ مردی که «خواب دید» و یک کتاب شگفت‌انگیز نوشت!
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید