Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این مراسم با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات در مراحل مختلف گفت: در این فصل رقابت های قرآنی از ابتدا بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در این رقابت ها شرکت کردند که ۲۳۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند و در نهایت ۳۹ نفر در رتبه های اول و سوم به عنوان برگزیده معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین «محمد صالحی» با اشاره به اینکه نفرات اول رشته های مختلف به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند، افزود: اداره اوقاف برگزیدگان را تنها نخواهد گذاشت و با برگزاری کلاسهای آموزشی و مشاوره ای رایگان برای آنها کمک می‌کند تا در مسابقات کشوری، رتبه های بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنند.

وی جامعه متدینین و قرآنی را پیشگام در رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و گفت: با توجه به محدودیت هایی که کرونا برای برگزاری محافل قرآنی ایجاد کرد اما اداره اوقاف کرمانشاه در این مدت لحظه‌ای از تبلیغ و ترویج قرآن کوتاه نیامده است و برنامه های تفسیر، محافل انس با قرآن و ترویج سبک زندگی اسلامی در صورت امکان حضوری و اگر مقدور نبوده در فضای مجازی برگزار شده است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه شنیدن قرآن و محافل انس با قرآن موجب آرامش و تسلی خاطر است گفت: در این مدت این محافل معنوی را در بیمارستان ها برای بیماران و پرستاران هم برگزار کردیم و اجازه ندادیم کرونا ارتباط با قرآن را در محجوریت قرار دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با گرامیداشت سالروز واقعه ۱۷ شهریور این روز را مقدمه ای برای پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود : ۱۷ شهریورماه،  ۲۲ بهمن ها و ۱۵ خردادها بود که دین را زنده نگه داشت و در نتیجه آن روزها بود که امروز ما می‌توانیم برنامه های اینچنینی را در امنیت کامل برگزار کنیم.

در پایان این مسابقات در  بخش برادران و در رشته های حفظ ۵ جزء «شاهو فتاحی»، ۱۰ جزء «امید امیری»، ۲۰ جزء «امین صیدی»  و ۳۰ جزء «جهانگیر سرخه‌وندی» اول شدند.

در رشته قرائت ترتیل «علی نیکی» و قرائت تحقیق «امین عبدی»، رشته اذان «سعید دایی چی» حائز رتبه اول شدند.

در  بخش خواهران نیز در رشته های حفظ ۵ جزء «مریم درویشی» ، ۱۰ جز «گل بهار سپهری»، ۲۰ جزء «هدا واعظی» و ۳۰ جز «فائزه چراغی» اول شدند.

در رشته ترتیل این دوره از مسابقات نیز «سمینه کرم» و تحقیق «زهرا سهرابی» اول شدند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه انقلاب اسلامی ایران قرآن کریم کرمانشاه قرآن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه انقلاب اسلامی ایران قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه انقلاب اسلامی ایران قرآن کریم کرمانشاه قرآن اول شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احسان عابدی در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه‌ی یزد با اشاره به پیشتازی یزدی‌ها در طرح ۴ هزار نفری حافظ قرآن کریم گفت: از تعداد کسانی که ثبت نام کرده اند، تاکنون ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در موسسات قرآنی، حفظ کلام نورانی وحی را آغاز کرده اند.

وی افزود: این طرح بصورت مردمی و با مشارکت دولت انجام می‌شود و مجری آن اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برای شرکت در این طرح، افرادی که علاقه‌مند به کسب عنوان پر برکت حافظ کل قرآن کریم هستند می‌توانند در سامانه ثبت نام به آدرس https://hefz.telavat.ir/Guest نسبت به ثبت نام اقدام و مشخصات خود را برای یکی از موسسات نزدیک به محل سکونت خود ثبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی