Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ،    قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: تولید آزمایشی شاهین با گیربکس اتوماتیک دی ماه، آریا بهمن ماه و  اطلس اسفند ماه آغاز خواهد شد. هیچ وقت مخالفتی با واردات خودرو نداشتیم و فکر نمی‌کنیم این اقدام مشکلی برای سبد محصولات ما ایجاد کند.

باقری افزود: اگر روند قبلی خودروهای ناقص ادامه پیدا می کرد با مشکل ۱۰۰ هزار خودروی ناقص روبه‌رو می‌شدیم اما در حال حاضر میزان خودروهای ناقص به میزان تولید یک ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فضایی که همه عوامل محدود کننده به بنگاه‌های خودروسازی فشار وارد می‌کنند بهتر است که نهادهای داخلی با خودرو سازان همکاری داشته باشند.

او اضافه کرد: مصوبه جدید شورای رقابت با روح قانون حمایت از حقوق  مصرف کننده تضاد دارد و به ضرر سهامداران خودرویی است. فعلا پیش فروش در سایپا توسط هیأت مدیره متوقف شده و مکاتباتی با امضای مدیران عامل ایران خودرو و سایپا انجام شده و امیدواریم نهادهای متولی ورود  کنند. 

 قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بیان داشت: در صورتی که مصوبه شورای رقابت تغییری نکند تمرکز سایپا در سال ۱۴۰۰ بر فروش فوق‌العاده‌خواهد بود و در این راستا در مهر ماه دو‌مرحله فروش فوق‌العاده خواهیم داشت.

پربیننده ترین ثبت نام خودرو / ام وی ام X55 با اقساط ۶۰ماهه پژو ۲۰۶ امروز چند معامله شد؟ + جدول ثبت نام خودرو / ام وی ام x22 مدیران خودرو قیمت انواع خودروهای سایپا + جدول بررسی نهایی طرح آزاد‌سازی واردات خودرو در صحن / واردات خودرو تعهد ارزی برای کشور ایجاد نمی‌ کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا

فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۰۵) از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا آغاز می‌ شود و متقاضیان این محصول، تا تکمیل ظرفیت می‌توانند برای خرید این خودروی محبوب بازار کار، ثبت‌نام کنند.

گفتنی است که این خودرو ۹۰ روزه تحویل مشتریان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا