Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@18:39:02 GMT

دستگیری سارقان مسلح طلا فروشی در کرج

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۱۹۷۸

دستگیری سارقان مسلح طلا فروشی در کرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در تاریخ ۲۴ مرداد سال جاری ماموران پلیس آگاهی البرز در پی کسب خبری مبنی بر سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در کرج سریع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با یک سمند بادمجانی رنگ اقدام به سرقت می‌کنند و در حین فرار، گشت راهنمایی و رانندگی آن‌ها را دنبال کرده، اما در ادامه فرار سارقان خودروی سمند را رها کرده و سپس با سرقت یک دستگاه پراید مجدد اقدام به فرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردارمحمدیان گفت: طبق بررسی‌ها سارقان بعد از یک کیلومتر خودروی پراید را نیز رها می‌کنند و با سرقت یک دستگاه خودروی سمند دیگر به سمت تپه‌های منطقه حصار در شهرستان کرج متواری می‌شوند و وقتی ماموران به محل رسیدند سارقان خودرو را رها کرده و در بالای تپه پس از تخلیه جعبه‌های طلا موفق به فرار شده بودند.

او افزود: با اقدامات شبانه روزی پلیس آگاهی علیرغم این که هیچ سرنخی با توجه به پوشش صورت در دست نبود و آن‌ها به صورت حرفه‌ای عمل کردند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: با اقدامات انجام شده تعدادی از ماموران پلیس آگاهی به استان‌های غرب کشور عزیمت و به صورت شبانه روزی متهمان تحت مراقبت بودند تا این که سه روز پیش سه نفر اصلی دستگیر شدند.

محمدیان افزود: همچنین هشت همدست دیگر شامل خریدار اموال مسروقه نیز به دام پلیس افتادند و بخشی از اموال مسروقه و سلاح‌های این افراد نیز در یک باغ کشف شد.

او گفت: سارقان به انجام سرقت مسلحانه در شهرستان‌های شهریار و پاکدشت تهران و شهرستان تفرش استان مرکزی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: یکی از متهمان این پرونده، سارق حرفه‌ای و سابقه داری است که چندین سال به حبس محکوم شده بود، اما با اخذ وثیقه آزاد شده بود.

انتهای پیام / ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان سارقان مسلح فرمانده انتظامی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان بزرگراه صدر در شمال کشور

همشهری آنلاین - ‌حوادث: هفته گذشته فیلم کوتاهی از زورگیری در بزرگراه صدر در شبکه های اجتماعی منتشر شد و بازتاب گسترده ای در پی داشت.

در این فیلم کوتاه، زورگیر قوی هیکل و خشنی در وسط بزرگراه با تهدید چاقو در خودرویی را باز کرد و گوشی موبایل راننده‌ای را سرقت کرد. او در ادامه با چند گام بلند خودش را به همدست موتورسوارش که کمی جلوتر ایستاده بود رساند و سوار بر موتورسیکلت گریخت.

در این فیلم یکی دیگر از همدستان او نیز دیده می‌شود. او در حالی که چاقوی بزرگی در دست دارد بعد از زورگیر اصلی سوار موتورسیکلت دیگری شده و از آنجا فرار می‌کند. در این بین اما صدای چندین گلوله نیز شنیده می‌شود که به درستی معلوم نیست از سوی چه کسی شلیک شده است.

به دنبال انتشار این فیلم کوتاه که توسط یکی از شهروندان گرفته شده بود، پلیس اعلام کرد که با انتشار فیلم سرقت به عنف از سرنشین یک دستگاه خودروی سواری توسط سارقان با سلاح سرد و شنیده شدن صدای تیراندازی در فیلم، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران به صورت شبانه روزی آغاز شد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که تیراندازی از سوی سارقان نبوده و یکی از ماموران نظامی حاضر در محل سرقت، برای جلوگیری از فرار سارقان اقدام به‌ تیراندازی کرده است.

حالا در شرایطی که چند روز از وقوع این حادثه می‌گذرد، ماموران موفق شدند مخفیگاه زورگیران خشن را در شمال کشور شناسایی و آنها را دستگیر کنند.

با هماهنگی‌های انجام شده، ‌قرار است صبح امروز بازسازی صحنه سرقت مذکور، با حضور سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران در محل وقوع سرقت انجام شود.

کد خبر 844393 برچسب‌ها سارق - سرقت بزرگراه حوادث ایران

دیگر خبرها

  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری سارقان بزرگراه صدر در شمال کشور
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی