Web Analytics Made Easy - Statcounter

طباطبایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: کیمیا خالق‌پور دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موفق به اخذ رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد پزشکی در رشته‌ی ویروس‌شناسی پزشکی شد.

وی افزود: این دانشجوی پرتلاش اهل سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان است که با تلاش و پشتکار توانسته این موفقیت را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علم ویروس شناسی پزشکی از گرایش‌های علوم آزمایشگاهی است که روی بیماری‌های ویروسی مطالعه می‌کند و در آزمایشگاه بیمارستان‌ها کاربرد دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هدف از کاشت نهال ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از درختان و منابع طبیعی و همچنین توسعه فضای سبز دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه کاشت نهال با همکاری اداره کل منابع طبیعی انجام شد ادامه داد: کمک به حفظ محیط زیست و مراقبت از منابع طبیعی که خداوند برای سلامتی انسان‌ها قرار داده یک وظیفه انسانی محسوب می‌شود.

وی افزود: فضای سبز و هوای پاک سلامت خودمان و فرزندانمان و سلامت کره زمین را تضمین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان