Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:05:20 GMT

دپوی بیش از نیم تن مواد مخدر در یک منزل در کرمان لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۲۱۳۳

دپوی بیش از نیم تن مواد مخدر در یک منزل در کرمان لو رفت

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان از ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۵۷۸ کیلو مواد افیونی شامل ۳۱۵ کیلو تریاک و ۲۶۳ کیلو حشیش دپو شده از یک منزل در کرمان خبر داد.

سرهنگ"عبدالعلی روانبخش" امروز ۱۷ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی یک محموله سنگین مواد افیونی در یک منزل در یکی از نقاط شهر کرمان مطلع شدند و در این رابطه پایش نامحسوس مکان موردنظر و دیگر اقدامات پلیسی برای کشف این محموله را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از وجود دو محموله سنگین تریاک و حشیش در این منزل اطمینان حاصل کردند اما بنا به پایش های نامحسوس و شبانه روزی این منزل مشخص شد فرد یا افراد خاصی به آن تردد ندارند که این مورد نشان از خالی از سکنه بودن آن می داد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضائی وارد این منزل شدند و در بازرسی از چند اتاق آن ۵۷۸ کیلو مواد افیونی شامل ۳۱۵ کیلو تریاک و ۲۶۳ کیلو حشیش کشف کردند که اقدامات بعدی برای شناسایی و دستگیری افراد دخیل و قاچاقچیان ناکام مانده از انتقال این حجم سنگین مواد خانمانسوز در دست انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کشف مواد مخدر كرمان پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان

 سرهنگ " نجفعلی بارانی بیرانوند" اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی گشور این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری محور کرمانشاه –دلفان یک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران به یک نفر از مسافران اتوبوس مشکوک و وی را مورد بازرسی قرار دادند.

 بارانی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از داخل وسایل شخص مسافر مقدار ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک و مقدار یک کیلو ۹۷۰ گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحویل مقامات قضائی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان
  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان