Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاویون ایران با ۲۷ شرکت ایرانی در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، املاک و سرمایه گذاری ساختمان اربیل عراق شرکت کرده است.

به گزارش گسترش نیوز؛ نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، املاک و سرمایه گذاری ساختمان اربیل عراق روز سه شنبه ۱۶ شهریور ماه با حضور دانا عبدالکریم، وزیر مسکن و عمران کردستان عراق، نصرالله رشنودی سرکنسول ایران در ارییل عراق، کریمی رایزن اقتصادی ایران و همچنین دیگر مقامات و فعالان اقتصادی و تجاری عراق افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۹ شهریور ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی اربیل عراق برگزار می‌شود ۲۷ شرکت ایرانی در گروه های کالایی مختف مانند سیمان، فولاد، آسانسور، تاسیسات مکانیکی، هوشمند سازی ساختمان، مصالح ساختمانی،‌ لوله و اتصالات، تاسیسات، الکتریکی، سیم و کابل و شرکت های پیمانکاری ساخت در قالب پاویون جمهوری اسلامی ایران حضور یافته و ضمن ارائه توانمندی ‌های خود به فعالان اقتصادی و تجاری عراق در این حوزه، نسبت به بررسی بازار عراق بویژه اربیل اقدام خواهند کرد.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، فرانسه، لبنان، اردن، مصر و عراق در این نمایشگاه حضور دارند.

پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاهی دکوپاژ و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری وزارت امورخارجه برپا شده است.

به گزارش گسترش نیوز در برگزاری پاویون ایران، سایت نمایشگاهی زنجان نیز مشارکت و همکاری داشت.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (Iran Health) نیز توسط صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه ایران‌هلث، برپا می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، از جمله زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. 

تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، از دیگر زیرگروه‌های تخصصی نمایشگاه ایران‌هلث است.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت ثبت‌نام دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات