Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، طبق گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای از ۱۳ نفر به عنوان جدی‌ترین افراد مطرح برای تصدی استانداری در کردستان نام برده شده است.

این روز‌ها و با شکل‌گیری بدنه دولت سیزدهم، بازار گمانه‌زنی‌ها برای انتصاب لایه دوم مدیریت کشوری، یعنی استانداران داغ شده است، در استان کردستان نیز به تبعه دیگر مناطق کشور، گمانه‌زنی‌های متعددی را در خصوص تعیین مدیر ارشد دولت در استان شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند تغییر در این لیست بدیهی است، اما نام افراد زیر به عنوان گزینه‌های احتمالی استانداری کردستان در بین محافل نام‌برده می‌شود.

«دکتر سید محمد طباطبایی» مشاور استاندار هرمزگان و مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری،«مهندس عطاالله قادری» مدیرعامل تهران گسترش،خاتم سازندگی،«رضا کرمی» فرماندار زرند و سرخه،از نفرات مطرح برای تصدی استانداری در کردستان هستند.

همچنین نام «حسین خدر ویسی» که اکنون معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد است و «محمود فلاح نیا» نیز به چشم می خورد.

 «مسعود اصلانی»  و «محمد علی پور» نیز در بین این افراد حضور دارند.

"اسماعیل زارعی کوشا"، "دکتر جعفر عبدالملکی"، "سردار سید صادق حسینی"، "جاسمی"، "سردار رستگار پناه" و "" مقدم دیگر افراد حاضر در بین گزینه‌های احتمالی تصدی استانداری در کردستان هستند.

شایان ذکر است این لیست تا کنون از طرف منابع رسمی رد یا تائید نشده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تصدی گری گمانه زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.

خیریانپور معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: رکورد بی سابقه جوجه ریزی ماهانه استان مازندران با ثبت ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در فروردین ماه در کشور و استان شکسته شد.

او افزود: مازندران طی ۶ ماهه اخیر برای سومین بار به رکورد جوجه‌ریزی دست یافت و استان گلستان که همتراز مازندران در میزان جوجه ریزی قرار دارد در این مدت ۲ میلیون قطعه کمتر از مازندران جوجه ریزی داشته است که نشان از تعهد و تلاش مدیران و مرغداران استان برای تحقق جهش تولید در این بخش است. ‎

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: این اقدام اولین گام بلند کشاورزی مازندران در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی است.

خیریانپور افزود: تعداد جوجه ریزی استان در فروردین ماه امسال با رکورد بی سابقه در بازه زمانی مشابه با ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در واحد‌های مرغ گوشتی بود که معادل ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور است.

او گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود.

خیریانپور گفت: در این مدت سه شهرستان ساری با ۲ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه رتبه اول، آمل با بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • شفقت استاندار لرستان شد