Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منتخب کلانشهر تبریز در راستای بهره‌مندی از توانمندی‌های همکاران شهرداری تبریز و ایجاد فرآیند شفاف ارتقای شغلی در نظر دارد با بررسی رزومه و سوابق همکاران شاغل در شهرداری تبریز، نسبت به شناسایی استعدادهای برتر اقدام نماید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری کلانشهر تبریز، تمامی کارکنان شهرداری که خود را واجد شرایط عمومی و اختصاصی زیر می‌دانند، می‌توانند نسبت به تکمیل و ارسال فرم پر شده پیوستی در قالب فایل ورد، به ایمیل abbas.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ranjbar.shahrdar@gmail.com  تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ اقدام نمایند.

الف: شرایط عمومی

۱. دارا بودن شاخص‌های شخصیتی اعلام شده در فراخوان اعلام شده اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز:

مدیر جهادی/ آشنایی با مسایل شهری/مقبولیت/شجاعت/انگیزه و توان خدمت/شورا باوری/عدالت‌محوری/پاکدستی/فسادستیزی/ابتکار/ شهروندمحوری/ نفوذناپذیری/غیرسیاسی و جناحی

۲. دارا بودن شرایط و شاخص‌های مدیریتی و برنامه‌ریزی در یکی از حوزه‌های:

حاشیه‌نشینی/ حمل و نقل عمومی/محیط زیست/توزیع عادلانه امکانات شهری/مناسب‌سازی محیط/ ورزش/جذب سرمایه‌گذاری/شفافیت و فسادستیزی/ فرهنگ و هنر

ب: شرایط اختصاصی

۱. اشتغال در شهرداری تبریز یا یکی از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه

۲. دارا بودن سابقه اشتغال در پست/سمت‌های کارشناسی، حداقل به مدت ۵ سال در شهرداری تبریز

۳. دارا بودن سابقه حداقل ۲ ساله در پست/ سمت‌های مدیریتی در شهرداری تبریز

برای دریافت فرم‌های این فراخوان کلیک کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداري شهرداری تبریز شهرداری تبریز دارا بودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از تمدید فرصت معرفی قهرمانان پیشنهادی از سوی مخاطبان تا ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار کرد: آمار قهرمانان پیشنهادی معرفی شده از سوی مخاطبان عمومی این رویداد بالغ بر ۲ هزار مورد است.

وی با مطلوب خواندن استقبال از این رویداد در سطوح مختلف، گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا تمامی الگوهای آموزش و پرورش کردستان در سه حوزه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا به نحو احسن به جامعه معرفی شوند.

منتشلو بر نحوه معرفی قهرمانان پیشنهادی نیز اشاره کرد و گفت: همه اقشار جامعه می‌توانند مشخصات الگوهای تأثیرگذار در تعلیم و تربیت استان را از طریق پرس‌لاین به آدرس معرفی نمایند.

دبیر ستاد رویداد «قهرمان مدرسه» در کردستان با بیان اینکه با پایان یافتن فرصت ثبت قهرمانان پیشنهادی، جلسات کارگروه‌های اجرایی این رویداد در شهرستان‌ها و مناطق برگزار خواهد شد، اظهار کرد: پس از بررسی پیشنهادها در کارگروه‌ها، ستاد استانی این رویداد قهرمانان واقعی را مشخص خواهند کرد.

منتشلو به گام پایانی این رویداد نیز پرداخت و تصریح کرد: ایجاد زمینه‌های مختلف رسانه‌ای در آموزش و پرورش استان در سال اخیر، معرفی هنرمندانه قهرمانان مدارس از طریق سیمای مرکز کردستان و همچنین رسانه‌های ملی و استانی را در دستورکار این رویداد بیان کرد.

گفتنی است؛ فراخوان عمومی رویداد قهرمان مدرسه از ابتدای فروردین‌ماه آغاز شده است.

کد خبر 6085053

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه