Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سخنگوی شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه تیم بسکتبال شهرداری به شرکت صنایع پشتیبان منتقل می‌شود گفت: شهرداری بندرعباس در فوتبال و فوتبالیست ساحلی یک سال دیگر هم تیم‌داری خواهد کرد. - اخبار استانها -

اسماعیل بواشه در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: در جلسه رسمی شورا پس از اعلام نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در خصوص تیم‌داری شهرداری در فصل جدید مسابقات، پس از بحث و تبادل نظر در صحن شورا نهایتا با رای اعضا موافقت شد شهرداری برای فصل جدید در فوتبال آقایان و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان تیم‌داری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین با رای موافق اعضا مقرر شد امتیاز تیم بسکتبال شهرداری نیز به تیم صنایع پشتیبان منتقل شود تا با توان مالی بهتر این شرکت در فصل جدید رقابت‌ها بتواند برای استان کسب افتخار کند.

سخنگوی شورای شهر بندرعباس گفت: تیم‌داری حرفه‌ای وظیفه ذاتی شهرداری نیست بلکه این نهاد بایستی در مباحث پایه طرح‌ریزی و امکانات و تجهیزات خود را مصروف این بخش کند.

وی تصریح کرد: به همین جهت تصمیم‌گیری شد که شهرداری در 3 نقطه از شهر مدارس فوتبالی برای استعدادیابی از نوجوانان این شهر دایر کند تا در آینده بتوان از این استعدادها و ظرفیت‌های بندرعباس استفاده کرد.

نخستین میزگرد شورای ششم به میزبانی تسنیم فارس/ حاشیه‌های پیرامون انتخاب شهردار شیراز چه بود؟برگزاری اولین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با حضور رئیسی/ تأکید اعضا بر اجرای مصوبات ابلاغ‌نشدهگزارش تسنیم از جلسه علنی شورای شهر زنجان/ تعیین ساعت شمار برای افتتاح پروژه‌ها و انتخاب شهردار

بواشه با رد شایعات فضای مجازی در خصوص عدم توجه اعضا با ورزش و عدم علاقه شورای ششم به این مقوله مهم گفت: این شایعه کذب محض است همه اعضای این شورا دغد جدی در حوزه ورزش استان دارند و حامی ورزش هستند، تلاش می‌کنیم با همکاری و کمک گرفتن از صنایع مستقر در استان ورزش این شهر را ارتقا دهیم.

در ادامه مصاحبه ویدئویی تسنیم با سخنگوی شورای شهر بندرعباس را مشاهده خواهید کرد:

انتهای پیام/864/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عامری در هشتصد و بیست و یکمین نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، گفت: سپاه افتخار امت اسلامی است و در تمام عرصه‌ها خدمات شایان و ارزنده‌ای را ارائه کرده و مردم همواره از آثار و برکات آن بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: یکی از کارهای ماندگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در استان هرمزگان احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس بود که کشور را در تولید بنزین به خودکفایی رساند و تحریم‌های این حوزه را بی‌اثر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق، بیان‌کرد: ضربه کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی دل هر انسان آزاده‌ای فارغ از اینکه چه دینی داشته باشد را شاد کرد و جا دارد از این بابت نیز قدردان این فتح و ظفر بزرگ باشیم.

حجت الاسلام عامری با بیان اینکه یک سال بیشتر از عمر ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس باقی نمانده است، گفت: شورای ششم با این نگاه شهردار بندرعباس را از بین پاسداران انتخاب کرد که ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران به کمک شهر بیاید.

وی عنوان‌کرد: در سه سال گذشته از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء استفاده نشده است در حالی که شهر بندرعباس مشکلات زیرساختی عدیده‌ای دارد و وضعیت بافت فرسوده نامطلوب است از این رو اگر توان اجرایی و مهندسی قرارگاه خاتم پای کار بیاید بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 6086594

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا