Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:06:24 GMT

راه اندازی کلینیک کسب و کار خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۴۱۷۹

راه اندازی کلینیک کسب و کار خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محسن صابری معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : هدف از راه اندازی کلینیک تخصصی مشاوره کسب و کار، در کنار هم قرار گرفتن عرصه دانشگاه و صنعت است .

صابری افزود : ایجاد ارتباط مستمر بین مشاورین و واحدهای صنعتی قطعاً در فرآیند تولید، تأثیرگذار خواهد بود و باعث اشتغال پایدار و پویایی هرچه بیشتر اقتصاد و صنعت استان در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تشکیل تعاونی نسخه اصلی اشتغالزایی در کشور

او عنوان کرد : در این کلینیک ارائه خدمات مشاوره ای، آموزشی و عارضه یابی، با همکاری کارشناسان و مشاوران با تجربه و متخصص در حوزه های امور مالی و سرمایه گذاری، امور گمرکی، بازاریابی و ... مهیا گردیده است.

معاون صنایع کوچک گفت : براساس نیازهای شناسایی شده از سوی این کلینیک دوره های آموزشی تخصصی ویژه مشاوران و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار برگزار می شود .

در جلسه ای که تعداد ۱۴ مشاور اصلح مورد تایید در حوزه های تخصصی شرکت داشتند ، مدیرکلینیک انتخاب و برای تایید نهایی به سازمان صنایع کوچک معرفی شد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمایت از صنایع شهرک های صنعتی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ نمایشگاه هفته سلامت خراسان شمالی در قالب ۳۰ غرفه به مدت سه روز با هدف ارائه آخرین دستاورد‌های حوزه سلامت خراسان شمالی در معرض دید عموم گذاشته شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم استان گفت: همکاری گسترده سفیران و داوطلبان سلامت در واکسیناسیون همگانی کرونا تجربه موفقی از مشارکت‌های مردمی است بنابراین امسال نیز از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای سلامت جامعه استفاده خواهد شد.
محمدرضا اکبری افزود: با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در سه شهر خراسان شمالی، گفت: این طرح به شکل آزمایشی در آشخانه، بجنورد و شیروان با همکاری پزشکان، ماما‌ها و بهورز‌ها به اجرا در آمد.
به گفته وی طرح پزشک خانواده شهری برنامه‌ای هدفمند، راهبردی و روشی بسیار موثر در حفظ سلامت مردم، کاهش هزینه و ارتقای نظام سلامت است.
هفته سلامت سال ۱۴۰۳ از یک اردیبهشت تا هفت اردیبهشت ماه با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» برگزار می‌شود.
اکنون هفت هزار نفر در حوزه سلامت خراسان شمالی خدمت رسانی می‌کنند.
در خراسان شمالی ۳۵۰ پزشک عمومی و ۲۵۶ پزشک متخصص فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • جشنواره «نقالان سوره» بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر دست گذاشته است
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی
  • «چهره برتر خبر» سال خراسان شمالی معرفی شد
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • سنجش مهارت بيش از 30 هزار نفر در استان خراسان شمالی انجام شد
  • برپایی نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی