Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@16:07:51 GMT

امروز ۱۷ شهریور ارزش پالایش یکم چقدر شد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۲۳۰

امروز ۱۷ شهریور ارزش پالایش یکم چقدر شد؟

به گزارش بورس تابناک، بازار سرمایه امروز با ۳ هزار واحد افزایش در جایگاه یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحدی قرار گرفت. باتوجه به روند بازار سرمایه صندوق پالایش نیز با رشد همراه بود، در پایان صندوق پالایش نیز حدود ۰.۷۵ درصد افزایش داشت شپنا، شبندر، شبریز و شتران نیز سبزپوش بودند. شبندر با ۳۰۱ واحد افزایش بر رشد شاخص تاثیرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شپنا (پالایش نفت اصفهان) بیشترین خروج پول حقیقی را داشت.

سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۱۶ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با رشد ۰.۵۴ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) افزایش ۰.۲۹ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۰.۲۶ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با افزایش ۱.۴۵ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۱۷ شهریور ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۷۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۰۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۵۲ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۰.۸۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۱۳ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد پالایشی یکم شپنا شتران اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آیین واگذاری ۳۳ هزار و۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: امروز بیش از ۳۳ هزار منزل تقدیم مددجویان می شود و این لحظه خوب و دلنشینی است. خانه و مسکن یکی از دغدغه های افراد فاقد مسکن است که مددجویان کمیته امداد نیز در این زمینه صاحب حق هستند.

وی ادامه داد: هزینه ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است و تلاشی که توسط همه دستگاه ها برای خانه دار شدن مردم صورت میگیرد قابل تقدیر است و بدانند اجر بزرگ و پاداش عظیم نزد پروردگار دارند.

رئیس جمهور بیان کرد: این خبر که مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد نداشته باشیم، از وعده هایی است که تحقق یافته است؛ مردم انتظار دارند، دولت صادق الوعد باشد. البته با تلاش همه همکاران بوده است استانداران خراسان جنوبی، قم، فارس، همدان و گلستان در این باره توضیحاتشان را شنیدیم و از همه آنها تشکر می کنم.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: خبر بسیار خوب امروز این است که تولید مسکن و بهره برداری از آن برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ افزایش ۴۴ درصدی داشته است. افزایش تولید مسکن و در اختیار مددجویان قرار دادن، از خبرهای خوبی است که حتما باید هم شاکر خداوند متعال باشیم و هم صمیمانه از همه کسانی که در تولید مسکن نقش داشته اند که رشد قابل توجهی داشته است. 

وی افزود :امیدوارم میزانی هم که در اختیار بنیاد مسکن و کمیته امداد است به نتیجه برسد و در اختیار مددجویان قرار گیرد تا هیچ مددجوی فاقد مسکن در کشور نداشته باشیم.

 

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اتمام رفع تداخلات اراضی کشاورزی در شهریور امسال
  • افزایش ۲۳ درصدی درآمد پلیمر آریاساسول در ۱۴۰۲
  • محل تامین بودجه واحد‌های مسکن مهر اعلام شد
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • زمان اجرای افزایش مالیات بر ارزش افزوده
  • اتمام مرحله آماده سازی ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی تا شهریور ماه