Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:34:39 GMT

شکست پرسپولیس برابر گل گهر قبل از دیدار با استقلال

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۵۴۴۶

شکست پرسپولیس برابر گل گهر قبل از دیدار با استقلال

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین بازی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا عصر امروز امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی مقابل گل گهر سیرجان برگزار شد.

تیم گل گهر با تمام بازیکنانش راهی این مسابقه شده بود و برای پرسپولیس، این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود چون فرصت دیگری برای رسیدن به هماهنگی قبل از تقابل با استقلال تاجیکستان وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی جذاب و دیدنی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر و با تک گل یونس شاکری با ضربه سر به سود تیم گل گهر به پایان رسید. در طول مسابقه، شاهد تقابل تاکتیکی جذابی بین دو مربی سرشناس فوتبال ایران بودیم. یحیی گل‌محمدی از بازیکنانش می‌خواست بازی منطقی را به نمایش بگذارند.

در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد. پرسپولیس تهاجمی‌تر ظاهر شد و گل گهر نیز تغییر سیستم داد. در دقیقه ۶۱ مهدی عبدی روی تیز هوشی خود توانست گل تساوی را به به ثمر برساند.

در ادامه، پرسپولیس بارها موفق شد برای خودش فرصت گلزنی ایجاد کند. ضربات کاشته‌ای در اطراف محوطه جریمه حریف به دست آورد و البته تعویض‌های یحیی گل‌محمدی هم باعث شد این تیم شرایط فنی بهتری را داشته باشد.

در اواخر بازی بود که روی یک غافلگیری، گل گهر به گل رسید و بعد از این گل، پرسپولیس سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند اما این بازی تدارکاتی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود گل گهر سیرجان به پایان رسید.

کد خبر 5300370

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال گل گهرسیرجان فوتبال فوتبال تیم ملی فوتبال ایران بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق کشتی آزاد کشتی فرنگی والیبال حمید سجادی مسابقات قهرمانی جهان دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی فر، هنانوف با آمادگی کافی در تمرینات حاضر شده است و احتمال دارد برای دقایقی برابر آلومینیوم به بازی گرفته شود تا در شرایط مسابقه قرار گرفته تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر مشکلی برای همراهی پرسپولیس برابر سپاهان نداشته باشد.

بنابر روایت فرهیختگان، آخرین بازی وحدت برای پرسپولیس، در دیدار مقابل نساجی بود که پس از آن با تغییرات کادرفنی و مصدومیت، این مدافع تاجیک دیگر نتوانست برای پرسپولیس بازی کند اما احتمالا در دیدار های پیش رو فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899590

دیگر خبرها

  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است