Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – جعفر سلمانی مهاجمی که فصل گذشته در تیم پورتیموننزه پرتغال توپ می زد در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه در پست دفاع راست به میدان رفت. حضور سلمانی در این پست با انتقاد خیلی از کارشناسان فوتبالی به ویژه پیشکسوتان استقلال همراه شد در حالی که دراگان اسکوچیچ از بازی سلمانی در آن دیدار ابراز رضایت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر سلمانی که قابلیت بازی در وینگر چپ و راست و دفاع راست را دارد مقابل الهلال مشخص می کند که در چه پستی برای فرهاد مجیدی به میدان خواهد رفت.

اگر فرهاد مجیدی از این بازیکن در دفاع راست استفاده و از روش اسکوچیچ تقلید کند محل بازی وریا غفوری در استقلال تغییر کرده و یک قدم جلوتر در پست وینگر راست به میدان خواهد رفت. از طرفی اگر سلمانی در پست وینگر راست بازی کند وریا در محل بازی همیشگی اش در دفاع راست به میدان رفته و قطعا امین قاسمی نژاد به وسط متمایل شده و محل بازی اش در ترکیب استقلال تغییر می کند.

اما اگر فرهاد مجیدی از این بازیکن در خط حمله یا وینگر چپ بازی بگیرد در آن صورت زوج ارسلان‌مطهری در نوک پیکان خط حمله استقلال تغییر خواهد کرد و ممکن است آرمان رمضانی یا امین قاسمی نژاد جلوی مدافعان حریف به میدان برود. این شرایط بیش از هر بازیکنی در ترکیب استقلال برای امین قاسمی‌نژاد اهمیت دارد و محل بازی این بازیکن را تعیین خواهد کرد.

جعفر سلمانی با خروج از اردوی تیم ملی در دوحه، به دبی رفته و خود را به کادر فنی تیم استقلال معرفی کرد تا در تمرینات این تیم برای دیدار مقابل الهلال شرکت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جعفر سلمانی استقلال فرهاد مجیدی وریا غفوری امین قاسمی نژاد استقلال امین قاسمی نژاد جعفر سلمانی خبر ویژه فرهاد مجیدی وریا غفوری قاسمی نژاد دفاع راست محل بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا

به گزارش "ورزش سه"، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای 2 آلمان توپ می‌زند در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

نوروزی‌نژاد که در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب 79 امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ 2 هندبال آلمان هانمن با کسب 93 امتیاز، هِس مان با 80، فالک با 83، استابر با 84، بِنِکه با 87 و زینتل با 84 امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.

گفتنی است اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ 2 هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم