Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد در روزهای گذشته تعداد زیادی از صاحبان باشگاه‌های ورزشی به دلیل بروز مشکلات جدی اقتصادی و تعطیلی اجباری باشگاه‌های خود به دلیل گسترش ویروس کرونا در مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری تجمع کردند.

 با توجه به اینکه مکان باشگاه‌های ورزشی عمدتا بزرگ است و هزینه گزافی صرف اجاره آن‌ها می‌شود این قشر دچار بدهکاری و مشکلات عدیده‌ای شدند که موجب شده برخی از آن‌ها تا مرز ورشکستگی و فروش دستگاه‌های ورزشی خود پیش روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مطالبه اصلی این قشر تدوین پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی هرچند سختگیرانه به جای تعطیلی باشگاه‌های خود بوده که بتوانند از طریق پذیرش ورزشکار امرار معاش خود را داشته باشند.

این مسئله ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا مطرح و حمید کریمی رئیس سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری این مطالبه را رسما به گوش اعضای ستاد کرونا رساند و گفت: تعداد ۶۰۰ باشگاه ورزشی در سطح استان وجود دارد و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از طریق آن‌ها امرار معاش می‌کنند که مدت طولانی است تعطیل شده‌اند.

اقبال عباسی استاندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونای چهارمحال و بختیاری نیز در این خصوص گفت: بازگشایی این اماکن باید با صلاح‌دید دانشگاه علوم‌پزشکی و تحت نظارت آن‌ها صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: باید مراقب بود بازگشایی‌های این چنینی باعث گسترش مجدد ویروس کرونا و بالا رفتن آمار مبتلایان کرونا نشود اما در صورت موافقت علوم‌پزشکی باید نظارت جدی بر فعالیت آن‌ها صورت پذیرد.

مجید شیرانی نیز در این خصوص گفت: در صورتی که برای هر ورزشکار مکانی معادل ۱۵ متر مربع در نظر گرفته شود و تعداد افراد حضور یافته بر اساس فضای موجود و محدودیت ذکر شده به ورزش بپردازند از نظر علوم‌پزشکی مانعی ندارد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تاکید کرد: اما نظارت مسمتر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت فوق الذکر باید صورت پذیرد و همه دستگاه‌ها، علوم‌پزشکی را در این زمینه یاری دهند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری باشگاه های ورزشی تعطیل بازگشایی سالن ویروس کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح آغاز شد. آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.
همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم فردا برگزار می‌شود.
 در استان یزد، ۱۵ هزار و ۳۲۴ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ باهم رقابت می‌کنند که ۹ هزار و۶۸۸ نفر داوطلب زن و ۵ هزار و ۶۳۶ نفر داوطلب مرد هستند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان یزد، در خصوص زمان و مکان برگزاری این آزمون در دانشگاه یزد تصریح کرد: محل آزمون داوطلبان گروه آموزشی علوم ریاضی صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، در ساختمان توحید، داوطلبان گروه آموزشی علوم انسانی در همان زمان، در سالن‌های فجر، غدیر و ساختمان علوم است.
میرحسینی اظهار داشت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر هم ، عصر امروز در سالن‌های غدیر و ساختمان توحید و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی نیز عصر در محل سالن فجر به رقابت خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: محل آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در محل سالن‌های غدیر، فجر و ساختمان توحید است. 
میرحسینی تأکید کرد: به‌منظور رفاه شرکت‌کنندگان، داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها سالن‌های غدیر و فجر است از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه و داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها ساختمان‌های توحید و علوم است از ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه وارد شوند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان خاطر نشان کرد: به همراه داشتن کارت ورود به آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی است.

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا