Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:57:11 GMT

برخورد وانت با پراید در محور کهک قم دو فوتی‌ بجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۶۲۳۵

برخورد وانت با پراید در محور کهک قم دو فوتی‌ بجا گذاشت

به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی نیروی انتظامی قم سرهنگ مختار پناهی درگفت‌وگویی  اظهارداشت: برابر اعلام مرکز پیام پلیس راه استان مبنی بر وقوع تصادف درمحور کهک - قم، بلافاصله ماموران این پلیس به‌محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بر اثر این حادثه رانندگی، متاسفانه 2 تَن در دم فوت و سه تَن نیز مجروح شدند که به‌مراکز درمانی قم انتقال پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه قم اضافه کرد: در بررسی صحنه تصادف توسط ماموران پلیس راه استان مشخص شد، یک دستگاه خودرو وانت پیکان از مسیر کهک به‌قم درحرکت بوده که به‌دلیل انحراف از جاده وارد شانه خاکی شده و تعادل خودرو از دست راننده خارج و پس از ورود به‌جاده و لاین مخالف با یک دستگاه خودرو پراید برخورد می‌کند.

سرهنگ پناهی، علت حادثه را به‌زعم کارشناسان، توانایی‌ نداشتن در کنترل وسیله نقلیه از جانب راننده وانت پیکان اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان در ادامه با اشاره به‌هشت فوتی در حوادث رانندگی محور کهک - قم درسال جاری، بیان کرد: همواره دراین محور شاهد آمد و شد بالای خودرویی هستیم که باید با توجه به‌شیب محور مذکور رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده تا شاهد این‌گونه حوادث ناگوار نباشیم./

برچسب‌ها قم تصادفات جاده ای انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم تصادفات جاده ای انتظامی قم تصادفات جاده ای انتظامی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت

زهره صالح نساج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وقوع تصادف زنجیره‌ای در شمال شهرستان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: در این تصادف در محور شاهرود - آزاد شهر حوالی اولنگ رخ داد ۱۱ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه چهار مصدوم با بالگرد هوایی و هفت مصدوم دیگر با اتوبوس امداد و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، افزود: درمان مصدومان حادثه در حال انجام است.

رئیس اورژانس شاهرود با بیان اینکه در این تصادف شش خودرو با هم برخورد داشتند، تاکید کرد: دو دستگاه تریلی و دو خودرو پراید در کنار یک خودروی پژو ۲۰۶ و پیکان در این تصادف با هم برخورد کردند.

نساج بیان کرد: علت حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 6063746

دیگر خبرها

  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • برخورد پراید و لیفان با ۷ فوتی و زخمی
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • ۱ فوتی و ۲ مصدوم در برخورد زنجیره ای محور کرمانشاه به حسن آباد
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد