Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور تحصیلی جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت، پاره وقت در زمینه تحصیلی ساعت کاری: 8 الی 17 شرایط سنی: 19 تا 37 سال رشته دانشگاهی: کلیه رشته ها دارای روابط عمومی بالا و فن بیان قوی، فعال و با انگیزه حتی بدون تجربه کاری کار به صورت حضوری است و حضور در مرکز الزامی است. حقوق دریافتی: 3000000 تومان و بالا همه آموزش ها به صورت رایگان ارائه میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان آموزش نیز به شما حقوق تعلق میگیرد. استخدام در شیفت صبح برای خانم ها انجام می شود. از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل 09198767409 ایمیل sedaye.moshaver87@gmail.com پربیننده ترین اعلام نتایج آخرین آزمون استخدامی آموزش و پرورش استخدام کارشناس منطقه در پرشیا خودرو در کهگیلویه و بویراحمد استخدام سرپرست دفتر فنی و کارشناس فنی از فارس استخدام بازاریاب گالری و داروخانه با حقوق ثابت، حق مسکن، بیمه و پاداش استخدام مدرس طراحی لباس و مدرس خیاطی در آکادمی هنر پارس در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، براساس اعلام فرماندهی انتظامی استان داوطلبان متولد سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۵ می‌توانند با مراجعه به مدیریت گزینش و استخدام مستقر در مرکز استان‌ها و نمایندگی‌های گزینش در ستاد انتظامی شهرستان‌ها برای ثبت نام اقدام کنند.
مدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری در مقطع درجه داری مرد: 
اصل مدارک به همراه یکبرگ تصویر (کپی)
عکس جدید ۴×۳ زمینه سفید ۴ قطعه
شناسنامه و کارت ملی متقاضی 
شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر متقاضی 
شناسنامه و کارت ملی همسر متقاضی (درصورت متأهل بودن) شناسنامه فرزند
عقدنامه (درصورت متأهل بودن)
مدرک تحصیلی دیپلم
دانش آموزان سال دوازدهم اشتغال به تحصیل دوازدهم و ریزنمرات دهم و یازدهم ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • بنیانگذار تلگرام به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارد
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری