Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@08:47:27 GMT

نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۷۴۶۲

نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در صبحگاه کارکنان نیروی انتظامی در تبریز خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی و با اقتدار، عقلانیت و مهربانی در صحنه حضور دارد و در مقابل کسانی که تعدی به حقوق مردم می‌کنند ایستاده است.

او افزود: امروزه مردم کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و مراکز انتظامی را ملجا و پناهگاه خود می‌دانند و لازم است با مهربانی برخورد کنیم و خدمت هوشمندانه انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان پلیس گفت: آموزش‌ها در کارایی و اثربخشی کارکنان انتظامی بسیار تاثیرگذار است و باید برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشیم تا در راستای سند راهبردی نظامی از بدو ورود تا روز پایان خدمت توجه به مطالعه و آموزش و یادگیری همیشه مدنظر قرار گیرد.

سردار اشتری همچنین با تاکید بر اینکه در نیروی انتظامی باید در آموزش‌ها بیش از پیش بر انضباط توجه شود تصریح کرد: انضباط لازمه کار شماست و به هیچ عنوان در نیروی انسانی با کسانی که انضباط را رعایت نکنند مدارا نمی‌کنیم.

فرمانده ناجا امنیت موجود در کشور را مرهون تلاش نیرو‌های مسلح خواند و افزود: حوادثی که بعد از پیروزی انقلاب با هدایت استکبار جهانی در کشور از غرب تا شرق کشور روی داد نشان می‌دهد به دنبال این بودند که امنیت ما را خدشه دار کند، اما با هوشیاری مردم عزیز و آمادگی نیرو‌های مسلح شاهد یک امنیت مثال زدنی و با ثبات هستیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی نیرو های مسلح نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دیدار گروه‌های مختلف روحانیان، فعالان فرهنگی و اجتماعی، اساتید، دانشجویان، ورزشکاران و اعضای تشکل‌های مردمی با سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد حاضران با سر دادن شعارهایی از اقدامات پلیس استان در برقراری نظم و امنیت و اجرای طرح نور تجلیل کردند.

در ادامه حاضران با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه مرهون رشادت و فداکاری‌های سبز قامتان فراجا در سراسر ایران اسلامی است، اذعان کردند: حمایت و پشتیبانی از پلیس در اجرای قانون وظیفه همه آحاد جامعه به شمار می‌رود و با تمام اقدامات مغرضانه، پلیس همچنان شریف و مورد اعتماد مردم است.

مردم اعلام کردند امروز این جمعیت آمده است که اعلام پشتیبانی و حمایت کند از پلیسی که امنیت آحاد جامعه را فراهم می‌کند و ما قدردان نیروی ارزشمند و خدوم و انقلابی هستیم و امنیت امروز جامعه مرهون رشادت و فداکاری‌های سبز قامتان فراجا در سراسر ایران اسلامی است.
در ادامه فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس با تمام امکانات و ابزار موجود در خدمت امنیت و آسایش آحاد جامعه است، گفت: امنیت امروز امنیت درون‌زا و مردم پایه است.

سردار رفیعی کیا گفت: افراد بصیر و صالح مایه سربلندی و افتخار جامعه و باعث پیشرفت و پیشبرد اهداف متعالی تا سرمنزل مقصود هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در انتها از حضور تعدادی از افراد معتمد و حامیان طرح‌های انتظامی تجلیل کرد و گفت: وجود این افراد معتمد و حامی طرح‌های انتظامی باعث افتخار این فرماندهی است..

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی باعث اقتدار نظام است