Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: ترافیک در محور قدیم تهران – بومهن محدوده پیچ‌های جاجرود سنگین و محور فیروزکوه دارای بارش باران است. علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با میزان، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های پرتردد کشور را تشریح کرد و از مردم خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: در حال حاضر تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت رفت و برگشت روان گزارش شده است.   وی افزود: - ترافیک در محور قدیم تهران – بومهن محدوده پیچ‌های جاجرود سنگین است و محور فیروزکوه دارای بارش باران، محور‌های چالوس و هراز و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.   آشوری در توضیح وضعیت دیگر جاده‌ها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس سنگین گزارش شده است و برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بارانی است.   به گفته مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود و پونل - خلخال محور‌های دارای انسداد فصلی و شهداد – نهبندان و خرم آباد – پلدختر محور‌های مسدود شریانی است.   وی بیان کرد: براساس اطلاعات دریافتی از تردد شمار‌های فعال جاده‌های کشور تردد در محور‌های برون شهری نسبت به روز قبل افزایش ۵ درصدی داشته است.   بیشتر بخوانید: حمل جاده‌ای ۱۱ میلیون تن کالای اساسی از ابتدای امسال   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی راهداری وضعیت جاده ه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راهداری وضعیت جاده ه آزادراه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج کندوان لغو شد

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد.

به گزارش تین نیوز  از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج -کندوان اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

زندی فر افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 وی تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی