Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:24:56 GMT

وقوع انفجار در حومه استان «درعا»/ ۷ نظامی سوری کشته شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۷۷۶۳

وقوع انفجار در حومه استان «درعا»/ ۷ نظامی سوری کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر خودروی حامل نظامیان سوری در حومه استان «درعا» منفجر شد. این اتفاق بامداد امروز پنجشنبه رخ داد.

بر اساس این گزارش، به دنبال انفجار مذکور ۷ نظامی سوری کشته شدند. گفته می‌شود که این حادثه در جاده ارتباطی میان روستاهای «عین ذکر» و «نافعه» رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه ۳ نفر نیز زخمی شدند.

این انفجار در حالی رخ داد که نیروهای ارتش سوریه روز گذشته به منظور اجرای بندهای مربوط به توافق آتش‌بس درعا، وارد مناطق مختلف شهر درعا واقع در جنوب این کشور شدند. نیروهای سوری روز گذشته پرچم کشورشان را بر فراز ساختمان‌های دولتی به اهتزاز درآوردند.

افزون بر این، نیروهای ارتش سوریه طی روزهای گذشته ضربات مهلکی را به تروریست‌های تکفیری جبهه النصره در اطراف ادلب وارد کرده‌اند. تکفیریها در اطراف ادلب منازل غیرنظامیان را هدف حملات راکتی قرار می‌دهند.

کد خبر 5300496 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه ارتش سوریه انفجار افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان رژیم صهیونیستی فلسطین طالبان افغانستان روسیه ترکیه لبنان پنجشیر سوریه عربستان سعودی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۱۱ تروریست در دو عملیات جداگانه اطلاعاتی نیروهای امنیتی پاکستان در خیبرپختونخواه کشته شدند.

ارتش پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی در دره اسماعیل خان عملیاتی را علیه تروریست‌ها انجام دادند که تبادل آتش میان دو طرف به کشته شدن ۱۰ تروریست انجامید.

نیروهای امنیتی پاکستان عملیات دیگری در منطقه وزیرستان شمالی انجام دادند که در آن یک تروریست کشته شد.

بنا به اعلام ارتش پاکستان، مقادیر فراوانی تسلیحات و مهمات از تروریست های کشته شده به دست آمده است.

گفته می شود این تروریست ها در چند عملیات علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان شرکت کرده بودند.

پیشتر مرکز تحقیقات و مطالعات امنیتی اسلام آباد پاکستان اعلام کرده بود در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ بیش از ۲۴۵ حمله تروریستی در پاکستان انجام شده. در این حملات ۲۸۱ نفر از جمله نظامیان و شهروندان عادی کشته شده اند.

کد خبر 6086780

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • ناتو در اوکراین نیروی نظامی مستقر نخواهد کرد
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم