Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:08:00 GMT

وضعیت توزیع آب شهر بوشهر بزودی عادی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۸۰۳۷

وضعیت توزیع آب شهر بوشهر بزودی عادی می‌شود

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از عبدالحمید حمزه‌پور درباره دلیل قطعی آب در مرکز استان اعلام کرد: در دو سه روز گذشته شکستی بزرگی در خط انتقال آب به مرکز استان اتفاق افتاد که تعمیرات آن هم بسیار سخت بود ولی با تلاش همکاران انجام شد.

وی افزود: هر چند تعمیر این خط در فصل سر نیز امکان پذیر بود اما بدلیل بالا بودن  هدررفت آب تصمیم به قطع  آب و تعمیر اساسی گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه پور یادآورشد: این شکستگی و قطعی برای تعمیر موجب افت فشار آب در شهر بوشهر شد که اکنون کار تعمیر به انجام رسیده و وضعیت آب شهر بوشهر در یکی دو روز آینده به شرایط عادی بازمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان بوشهر گفت: منابع آبی این استان از کازرون در استان فارس و سد کوثر در استان کهگیلویه‌وبویراحمد تامین می شود  که این منابع نیز به‌دلیل خشکسالی بی‌سابقه به‌ویژه در کازرون کامل خشک شده‌اند.

حمزه‌پور با بیان این‌که برنامه داریم که با ساخت آب‌شیرین‌کن‌ها آب استان را تامین کنیم، افزود: البته مصرف مردم استان نیز به‌دلیل گرما، بیماری کرونا و استفاده از آب آشامیدنی برای موارد غیرضرور مانند شستن ماشین بالا است که امیدواریم مردم مصرف بهینه‌ای داشته باشند.

برچسب‌ها بوشهر کهگیلویه و بویراحمد آب و فاضلاب فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کهگیلویه و بویراحمد آب و فاضلاب بوشهر کهگیلویه و بویراحمد آب و فاضلاب فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است

جعفر یازرلو  سخنگوی  سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  از بامداد امروز در راستای افزایش ایمنی پرواز ها برخی از پروازهای داخلی و خارجی  ابطال و یا با تاخیر روبرو شدند که در این زمینه از تمامی مسافران  عذرخواهی می کنم،  گفت: از ساعت ۷ صبح  با توجه به نوتامی که صادر شد محدودیت های پروازی برداشته شد و تمامی پروازهای داخلی و خارجی برقرار شد.

وی افزود: از صبح امروز  شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی شده هستند.

او اظهار کرد: مسافران می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر تمامی پروازها برقرار است و مشکلی از  لحاظ پروازهای داخلی و خارجی  وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • یاد مجید مجیدی از حضور در تئاتر/ وضعیت الان سینما جای تاسف دارد
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز
  • جزئیات ماجرای انفجار در اصفهان
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است
  • آخرین خبر از وضعیت شهر اصفهان و تبریز پس از انفجار و شلیک پدافند هوایی
  • خبرنگار صداوسیما: شهر اصفهان در امنیت و آرامش است
  • وضعیت عادی در سایت هسته ای اصفهان
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز