Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده صبح پنج شنبه در جمع اعضای تشکیلات مردمی مسجد حضرت امام حسن مجتبی (ع) محله سلامت اظهار کرد: به دلیل نقش بی‌بدیل مساجد در پای کار آوردن مردم برای حل مسائل محله در ایام کرونا و مرکزیت کانون مردمی که در سال‌های اخیر با عنوان حکمرانی الهی محلی و پیشرفت منطقه‌ای مطرح است و از سوی دیگر مطالبه رهبر معظم انقلاب درباره اوج‌گیری نهضت مواسات با محوریت مساجد، ضرورت دارد در لبیک به ندای امام امت یک حرکت عظیم جمعی با محوریت مساجد شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این خصوص، بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی «مهرواره اوج» را با شعار ارتقای خدمت رسانی مساجد با محوریت امام مسجد و محله طراحی و عملیاتی کرده است.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده با بیان اینکه این طرح از شهریور به مدت سه ماه اجرا می‌شود، گفت: مراسم رونمایی از "مهرواره اوج" در استان قم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) که رتبه برتر کشور را در مهرواره محله همدل به دست آورده، برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تأکید کرد: در این عملیات تمرکز جدی بر مسجد محوری و امام محوری است و همسران امامان محلات با عنوان شریکه الامام به نحو فعال و مؤثر در این فرایند نقش آفرینی خواهند کرد.

وی گفت: کارآفرینی و اشتغال، سلامت، خیریه و بسته‌های معیشتی، آموزش، خانواده، مناجات و دعا و استغفار، آرامش روانی، تربیت نیرو و… از جمله محورهای مهم فعالیت مساجد است.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده ابراز امیدواری کرد که مساجد قم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب پیشرو و تأثیرگذار باشند.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، مهرواره اوج در هشت گام انجام می‌شود که داوری و انتخاب مساجد شاخص استان از ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5300549

منبع: مهر

کلیدواژه: قم مهرواره اوج اداره کل تبلیغات اسلامی قم ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه واکسیناسیون گرگان تعاونی اردبیل واکسیناسیون کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا خراسان رضوی ایلام مهرواره اوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌

‌به گزارش قدس آنلاین، در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند. منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌