Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، اعلام کرد، بدنبال تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی آتش سوزی در ارتفاعات دراک، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز  آتش نشانان ۵ ایستگاه را به همراه خودرو‌های پشتیبان به محل حادثه اعزام کرد.

این آتش سوزی از برف فروشان شروع و تا دامنه کوه دراک گسترش یافت که با تلاش  سه ساعته ماموران آتش‌نشانی آتش سوزی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، از شهروندان درخواست کرد در طبیعت از روشن کردن آتش در علفزار‌ها و بوته‌های خشک و کنار درختان به‌ ویژه در زمان وزش باد پرهیز کنند.

آتش سوزی  محل دپوی لاستیک های دست دوم در  شیراز

 دپوی غیر اصولی لاستیک های فرسوده در گاراژی واقع در خیابان علبدینی  شیراز حادثه آفرید و لاستیک های دست دوم را طعمه آتش کرد.

بر اساس این حادثه با اعلام وقوع آتش سوزی از سوی افراد حاضر در محل دو تیم آتش نشان از ایستگاه‌های ۱۸ و ۳ به خیابان عابدینی اعزام و بلافاصله شعله‌های آتش را که ۱۰۰ حلقه لاستیک را در برگرفته بود مهار کردند.

به دلیل آتش زا بودن مواد موجود در لاستیک های خودرو وخاصیت دیر سوز بودن این مواد عملیات مهار آتش سوزی به سختی انجام گرفت اما خوشبختانه از گسترش آتش به سایر نقاط جلوگیری شد.

به گزارش کارشناسان آتش نشانی شیراز، نگهداری اموال در انبار نیازمند انبارداری مناسب ونگهبانی است به همین دلیل برخی افراد با نگهداری و دپوی غیر اصولی کالا در محل های غیر استاندارد  سبب بروز آتش سوزی و به خطر افتادن جان شهروندان می شوند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی مهار آتش آتش نشانی شیراز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دولت آباد گفت: در پی اعلام حریق سنگین در یک کارگاه مکانیکی، بلافاصله خودرو‌های آتش نشانی به محل اعزام و اقدام به اطفا آتش کردند.


سعید نریمانی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه اطفائیه سنگین و یک دستگاه خودروی آبرسان همراه با ۱۰ نیروی آتش نشانی به محل اعزام شدند و حریق را مهار کردند.
وی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه خودروی در حال تعمیر و تجهیزات و وسایل تعمیرگاه در آتش سوخته است و علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد