Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از استقرار «احمد وحیدی» وزیر کشور دولت مردمی و قوی به ریاست سید «ابراهیم رئیسی» کار بررسی گزینه‌های استانداری و معرفی استانداران وارد فاز جدی تری شد، تا آنجا که طی روز‌های اخیر، استانداران خوزستان و سیستان و بلوچستان که پیشتر مقرر شده بود تحت عنوان استانداری ویژه فعالیت کنند، معرفی شدند و استاندار فارس که خبر‌هایی درباره گزینه وزارت بهداشت بودن او پیشتر منتشر شده بود نیز در جلسه هیات دولت انتخاب و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس این گزاش، تاکنون «صادق خلیلیان» وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم به عنوان استاندار خوزستان، «حسین مدرس خیابانی» سرپرست سابق وزارت صمت به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان و «محمد هادی ایمانیه» رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان استاندار فارس انتخاب شدند تا اولین تغییرات در بین استانداران لقب بگیرند.

سید ابراهیم رئیسی قبل و بعد از انتخابات، همواره بر توجه ویژه بر استان‌های مناطق محروم کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و خوزستان تاکید کرده و از این روی مقرر شده بود که استاندار‌های این دو استان به عنوان استاندار‌های ویژه انتخاب شده و هر از گاهی در صورت نیاز در جلسات هیات وزیران نیز شرکت کنند تا بتوانند تسریع بیشتر در رفع محرومیت‌های این دو استان بدهند.

«احمد وحیدی» وزیر کشور نیز روز گذشته به خوزستان سفر کرد تا نسبت به معرفی اولین استاندار انتخاب شده در دولت آیت الله رئیسی اقدام کرده و وضعیت این استان را بررسی کند. او در حاشیه این سفر پیرامون زمان انتخاب و معرفی استانداران دولت قوی و مردمی گفته که «انتخاب استانداران به مرور و بنا به ضرورت انجام خواهد شد.»

به تازگی لیستی به نام گزینه‌های استانداری ۳۱ استان کشور منتشر شده که طی آن برای هر استان سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده تا انتخاب از بین این افراد صورت بگیرد. گفته می‌شود که انتخاب استانداران قم، تهران و خراسان رضوی در اولویت بعدی دولت خواهند بود و احتمالا در جلسه آتی دولت در خصوص این سه استان بعد از خوزستان، سیستان و بلوچستان و فارس تصمیم گیری خواهد شد.

 

رئیسی تاکنون دو سفر سرزده و از پیش تعیین نشده به استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان صورت داده و از نزدیک در جریان مشکلات مردم و نارسایی ها قرار گرفته است. او در این سفرهای سرزده پس از حضور در جمع مردم به منظور بررسی دقیق نارسایی ها و حل مشکلات، جلسات اداری را با حضور مسئولان بلندپایه استان برگزار کرده است.

انتظار می رود از هفته آینده همزمان با انتخاب مسئولان جدید در وزارتخانه، کار انتخاب و معرفی استانداران ۳۱ استان کشور با سرعت بیشتری صورت پذیرد و دولت شکل تشکل یافته تری ناشی از حضور نیروهای خود در سراسر کشور پیدا کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد گزینه های استانداری 31 استان احمد وحیدی سید ابراهیم رئیسی استانداران دولت رئیسی اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد سیستان و بلوچستان عنوان استاندار معرفی استانداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت

بیجار معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان و‌سخنگوی ستاد‌مدیریت بحران استان در ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که با ریاست استاندار‌برگزار شد، اظهار کرد: سیل چند روز‌گذشته بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت دربخش مختلف برجای گذاشت است که بیشتر خسارت‌ها مربوط به زیرساخت‌های جاده ای، برق، کشاورزی، آب، متاز روستایی است.

بیجار معاون عمرامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:از ۴۵۰ روستای درگیر سیل برق ۴۴۵ روستا با تلاش شبانه روزی نیروی‌های برق استان پایدار شده است و برق ۵ روستای باقی مانده تا ظهر امروز نیز پایدار میشود.

وی گفت: تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهر‌های جنوبی که درسیل مسدود شده بودند بازگشایی شده اند و‌با فروکش کردن آب تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی هم ادامه دارد.

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: امداد رسانی‌های به مناطق صعب العبور که راه دسترسی شان قطع است از طریق بالگرد در حال انجام است و هیچ مشکلی برای تامین نیازی مردم درگیر سیل وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان معرفی شدند
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت