Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@08:32:46 GMT

نماز جمعه ۱۹شهریورماه در بندرعباس اقامه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۰۳۹۵

نماز جمعه ۱۹شهریورماه در بندرعباس اقامه نمی‌شود

گروه استان‌ها ــ بنابر اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا نماز جمعه این هفته برگزار نخواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ستاد نماز جمعه بندرعباس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته بندرعباس برگزار نمی‌شود. 

متن اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس به شرح زیر است: پیرو اطلاعیه و نظر ستاد مقابله با کرونا و تایید نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمزگان و اعلام به ضرورت عدم برگزاری نماز جمعه این هفته با توجه به وضعیت شیوع بیماری در بندرعباس و تعهد ستاد برگزاری نماز جمعه به سلامت شهروندان محترم نماز جمعه دوازدهم شهریور ماه بندرعباس برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مورد جمعه‌های بعد متناسب با شرایط و پس از هماهنگی با مراجع ذیربط بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا تصمیم لازم را اتخاذ و از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان محترم بندرعباس خواهد رسید. 

نماز جمعه این هفته کاشان با ظرفیت محدود اقامه می‌شودنماز جمعه امروز بندرعباس برگزار نمی‌شودنماز جمعه فردا در اردبیل برگزار نمی‌شود

انتهای پیام/864/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه این هفته برگزاری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قربانی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از تمام مردم گلستان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

او گفت : مردم گلستان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی و تجمع ، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان