Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:44:24 GMT

سخنگوی شورا: گزینه جدید تصدی شهرداری نهاوند معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۰۶۰۶

سخنگوی شورا: گزینه جدید تصدی شهرداری نهاوند معرفی شد

به گزارش ایرنا «مجید پرویزی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: «مجید یوسفی‌نوید» با هفت رای موافق و قاطع اعضای شورای شهر نهاوند برای تصدی مسئولیت شهرداری معرفی شد.

وی تصریح کرد: یوسفی‌نوید دارای مدرک فوق لیسانس معماری و دانشجوی دکترای شهرسازی است که به مدت پنج سال معاونت شهرسازی و معماری شهرداری همدان و حدود ۲ سال شهردار منطقه چهار همدان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر نهاوند با اشاره به سوابق و تحصیلات مرتبط یوسفی گفت: وی سابقه مشاور عالی شهردار همدان، دبیر اقتصاد مقاومتی شهرداری همدان، کارشناس معماری شهرداری منطقه یک و منطقه سه همدان را هم در کارنامه دارد. 

به گفته پرویزی شورای شهر نهاوند در روزهای گذشته پس از تایید نشدن سعیدپور گزینه قبلی  شهرداری عزم خود را برای انتخاب شهردار جدید جزم کرد. 

برچسب‌ها شورای شهر نهاوند مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر نهاوند مدیریت شهری شورای شهر نهاوند مدیریت شهری شورای شهر نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود

شهردار همدان، گفت: امسال هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود که با مشارکت مردم خواهد بود. - اخبار استانها -

سید مسعود حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، درباره اولویت‌های شهرداری در سال 1403، اظهار داشت: در شهرداری همدان بر اساس سیاست‌گذاری انجام شده امسال شاهد بروز و ظهور مقدماتی که انجام شده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار ابتدای دوره ما این بود که از خام‌فروشی و فروش قطعات زمین فاصله بگیریم، افزود: در همین راستا ابتدای سال را با دو پروژه‌ای که در بحث سرمایه‌گذاری است در منطقه چهار همدان آغاز کردیم ضمن اینکه اراضی در دست شهرداری را با محوریت سرمایه‌گذاری برای آینده همدان تخصیص می‌دهیم.

شهردار همدان، عنوان کرد: حدود 30 تا 40 درصد زمین‌هایی که در شهرداری داریم برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان می‌شود، همچنین به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف در این زمینه در تلاش هستیم.

حسینی با بیان اینکه فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پارک آبی همدان برگزار شده تا سرمایه‌گذار مناسب طرح پیدا شود عنوان کرد: امیدواریم امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان انجام شود که بستر لازم برای آن فراهم شده است تاکید داریم تا اتفاقاتی که در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری در همدان رقم می خورد با مشارکت مردم باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند