Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@23:50:07 GMT

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۰۷۶۰

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای اعلام کرد رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به منظور حفظ سلامت اعضای تیم‌های حاضر و همچنین مقام‌های رسمی در برگزاری مسابقات، رقابت‌ها پشت درهای بسته انجام خواهد شد و هیچ تماشاگری در ورزشگاه‌ها حضور پیدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس، استقلال و تراکتور سه نماینده کشورمان در این مرحله هستند. استقلال روز دوشنبه 22 شهریور در دبی به مصاف الهلال می‌رود و پرسپولیس و تراکتور روز سه‌شنبه 23 شهریور به ترتیب میهمان استقلال تاجیکستان و النصر عربستان خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110328 برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر خصوصی‌سازی سرخابی‌ها به درستی انجام شود فوتبال ایران با پتانسیلی که دارد در دنیا جزو بهترین‌ها خواهد بود. - اخبار ورزشی -

محمود کلهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌و‌چهارم و رقابت این تیم با استقلال برای قهرمانی اظهار داشت: پرسپولیس با این نوعی که فوتبالی که ارائه می‌کند شانس زیادی برای موفقیت دارد. البته استقلال هم تا دقیقه 70 مقابل شمس آذر عالی بود و همه چیز را در دست داشت، اما به یکباره اُفتی داشت و دو گل خورد.

وی ادامه داد: در کل اعتقاد دارم پرسپولیس روز به روز با آمدن بازیکنان جدید بهتر می‌شود. البته عبدالکریم حسن در برگشت‌ها نقطه ضعف‌هایی دارد، ولی با اضافه شدن این بازیکنان پرسپولیس متحول شده است. نوع بازی همانی است که یحیی بازی می‌کرد؛ اما تیم با اوسمار روند رو به جلویی دارد و به نظرم اگر این روند ادامه پیدا کند پرسپولیس به احتمال بسیار زیاد قهرمان می‌شود.

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص رقابت شانه به شانه سرخابی‌ها در بالای جدول تصریح کرد: من خیلی خوشحالم که رقابت بین استقلال و پرسپولیس است. رقابت جانانه‌ای هم وجود دارد. لغرشی نباید از سمت دو تیم باشد؛ یک لغزش باعث از دست رفتن قهرمانی می‌شود. هر دو مربی به این موضوع واقف هستند و این اتفاق جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند.

کلهر در رابطه با خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز توضیح داد: این خصوصی‌سازی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. خریداران هم باید بیشتر در جهت کمک به تیم‌ها قدم بردارند و این دو باشگاه را دگرگون کنند. با خصوصی شدن این دو باشگاه باید زیرساخت باشگاه‌ها تغییر کند و مطمئناً هر جایی این مسئولیت را قبول می‌کند به باشگاه‌ها کمک خواهد کرد. مطمئنم اگر این اتفاق به درستی بیفتد فوتبال ما با پتانسیلی که داریم می‌تواند در دنیا بهترین شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند