Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت پانزدهم سریال زخم کاری قسمت آخر می باشد. قسمت 15 زخم کاری آماده دانلود با حجم نیم بها و کیفیت عالی است. برای دانلود سریال زخم کاری قسمت پانزدهم 15 با ما همراه باشید و قسمت 15 زخم کاری را به صورت قانونی دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زرد فیلم، در سریال جواد عزتی در نقش مالکی و سیاوش طهمورث در نقش ریز آبادی بازی می‌کنند، در این سریال جواد عزتی پدرخوانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان از جایی آغاز می‌شود مرگ پیرمردی ثروتمند فوت می‌کند. بستگانش با مراجعه به پزشکی قانونی متوجه می‌شوند مرگ او عادی بوده اما ماجراهایی متفاوت در پس پرده این مرگ است.

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی

ژانر: خانوادگی اجتماعی

نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان

تهیه‌کننده محمدرضا تخت کشیان

فیلم‌نامه‌نویس: محمود حسینی زاد

مدیر فیلمبرداری هادی بهروز

آهنگساز حبیب خزایی فر

دانلود زخم کاری قسمت آخر و قسمت های دیگر

برای دانلود قسمت 15 (آخر) سریال زخم کاری به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال زخم کاری

داستان سریال زخم کاری : در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟

– قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.

– اگه به تهش برسن.

– بلد باشن می‌رسن.»

معرفی وبسایت زردفیلم

وبسایت دانلود فیلم، زرد فیلم، سریال و فیلم ایرانی و خارجی را به صورت دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده در اختیار مخاطبان قرار می دهد. همچنین لینک های دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا و همچنین با حجم نیم بها حساب می شود.

سریال میدان سرخ جایگزین زخم کاری می شود.

میدان سرخ که از هفته آینده و به جای زخم کاری پخش می ، یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی با کارگردانی حرفه ای است که جایگزین مناسبی برای این سریال زیبا است. سریال جدید نمایش خانگی در ژانر اکشن می باشد. سریال میدان سرخ ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان و در این میان جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشند.

بازیگران سریال میدان سرخ 

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، حمید فرخ نژاد، آرمین رحیمیان، امیرحسین آرمان، بهدخت ولیان، امید روحانی، علی مصفا، نادر مشایخی، معین محمود زاده، پویان پوینده، بهار هدایت پناه، شیوا بوعلی، زهرا سزاوار، ساراپور دلجو، مهدی حسینی نیا و…

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال زخم کاری سریال زخم کاری میدان سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، «محمدحسن شانه‌ساززاده» مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» با حضور در یک لایو اینستاگرامی گفت: «هزینه ساخت ارزان‌ترین سریال در نماوا ۳ میلیارد تومان است. برای هر قسمت از سریال‌ «سووشون» ساخته نرگس آبیار که به زودی منتشر می‌شود، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به چگونگی همکاری با بازیگران در این پلتفرم‌ها گفت: «من در خیلی از صنایع بودم اما هیچ کدام مثل بازیگران، بی اخلاق و بی تعهد نیستند با وجود آنکه به هر حال ادعای فرهنگی بودن دارند اما اگر پول باشد هر کاری می‌کنند.»

کد خبر 846346 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403