Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر شیوا قاسمی پور روز پنج شنبه در چهل و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان که در خصوص مرز باشماق برگزار شد، اظهار کرد: از مرزباشماق باید به عنوان یک فرصت برای استان کردستان استفاده شود اما متأسفانه به یک تهدید تبدیل شده است.

وی در خصوص شرکت انبارهای عمومی در مرز باشماق افزود: شرکت انبارهای عمومی در مرز باشماق به عنوان یک ویترین بوده و فایده‌ای برای مردم منطقه ندارند لذا مسئولین این شرکت باید طبق وظایف خود در راستای توسعه و رفع مشکلات مرز عمل کرده در غیر این صورت مسئولیت خود را واگذار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، به اخذ هزینه در مرزباشماق اشاره کرد و گفت: هزینه‌های اخذ شده در مرز باشماق باید در قبال خدمات و ارزش گمرکی ارائه شود نه بر اساس وزن و کالا لذا باید این روند اصلاح شود.

قاسمی پور به دریافت ۱۰ درصد مالیات از ارزش کالا نیز اشاره کرد و گفت: طبق گزارش‌های میدانی از مردم مریوان تاکنون خدماتی در مرز باشماق توسط شرکت انبارهای عمومی ارائه نشده است.

وی افزود: شرکت انبارهای عمومی اگر ۱۰ سال در مرز باشماق مدیریت دارد در این خصوص گزارشی از عملکرد خود را طی زمان مشخص ارائه دهد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وضعیت کارگران در مرز باشماق باید ساماندهی شود چرا که این شرکت ادعا دارد که ۲۰ نفر از کارگران بومی هستند اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است.

قاسمی پور به مشکلات مرزنشینان و صدور کارت اشاره کرد و گفت: کسی که وارد مرز باشماق می‌شود باید کارت شناسایی داشته باشد اما تاکنون این مهم اجرایی نشده است.

کد خبر 5300932

منبع: مهر

کلیدواژه: مریوان نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی مرز باشماق ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تعاونی واکسیناسیون گرگان اردبیل هفته دفاع مقدس واکسیناسیون کرونا ایلام عکس استانها شرکت انبارهای عمومی مرز باشماق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار حادثه دیده خارگی با بالگرد در شرایط بد آب و هوایی

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ظهر امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار حادثه دیده تصادف با علائم شکستگی متعدد و خون ریزی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران و بخشدار ویژه خارگ یک فروند بالگرد عملیات توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۵و ۲ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6080215

دیگر خبرها

  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • گزارش‌های جدید دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • اعزام بیمار حادثه دیده خارگی با بالگرد در شرایط بد آب و هوایی