Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@20:32:07 GMT

مهار زبانه‌های آتش در عرصه‌های دراک

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۲۸۸۱

مهار زبانه‌های آتش در عرصه‌های دراک

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ساعت ۱۵:۵۷ روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی آتش سوزی در ارتفاعات دراک، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان از ۵ ایستگاه را به همراه خودروهای پشتیبان  به محل حادثه اعزام  کرد.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز این آتش سوزی از منطقه برف فروشان شروع شده و تا دامنه کوه دراک گسترش یافته بود که با تلاش نفسگیر و سه ساعته ماموران آتش‌نشانی، حریق به صورت کامل مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدهادی قانع از شهروندان درخواست کرد تا در طبیعت، از روشن کردن آتش در علفزارها و بوته‌های خشک و کنار درختان به‌ویژه در زمان وزش باد بپرهیزند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: اتش سوزی دراک مهار حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد

ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران چالوس گفت:  آتش سوزی که در ساعت ۱۴ امروز در بخش مرزن آباد جاده دلیر به وقوع پیوسته بود، مهار شد.

مهرداد خزایی پول سه شنبه ۷ فروردین  در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع یک فقره آتش سوزی در بخش مرزن آباد در جاده دلیر اظهار کرد: پس از بروز این آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت، اهالی روستا و حامیان طبیعت دوست راهی محل آتش سوزی شدند.

وی با بیان اینکه به علت ترافیک پرحجم در جاده کندوان اعزام نیروهای برای خاموش کردن آتش مدت بیش از ۲ ساعت زمان برد، افزود: این آتش سوزی از نوع سطحی بوده و به علت وزش باد، آتش به گستره‌ای از پوشش جنگلی این منطقه سرایت کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر گفت: بالگرد جهت اطفای حریق آماده بود اما به علت مهار شدن آتش دیگر نیازی به بالگرد نبود.

خزایی پول علت آتش سوزی را انسانی و خاموش نکردن محل آتش از سوی مسافران اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۳۰ آتش‌نشان شهرکرد در ۱۲ نقطه شهر در لیالی قدر
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • ۶ نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان شیراز غرق شدند
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آماده‌باش ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان
  • ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی آماده‌باش هستند