Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در منطقه عظیمیه کرج که سارقان اقدام به سرقت مقدار زیادی طلاجات، وجه نقد و ارز کرده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: کارگاهان در بررسی اولیه خود متوجه شدند که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی ابتدا آپارتمان خالی از سکنه را شناسایی کرده، سپس با شیوه توپی زنی وارد منزل شده و مقدار زیادی طلاجات، وجه نقد و ارز را از خانه به سرقت برده اند.

او گفت: در ادامه روند تحقیقات، کارآگاهان رد پای یکی از باند‌های سارقان سابقه دار منزل را در این پرونده مشاهده و با انجام تحقیق بر روی آن‌ها متوجه شدند که نامبردگان سال گذشته توسط پلیس آگاهی استان دستگیر و روانه زندان شده اند.

سرهنگ گودرزی افزود: بلافاصله هماهنگی قضایی انجام و اعضای این باند ۳ نفره به پلیس آگاهی استان منتقل شدند که با توجه به حرفه‌ای بودن آن‌ها ابتدا منکر انجام هر گونه سرقت بودند، اما با انتقال آن‌ها به محل وقوع سرقت و بررسی دوربین موجود در آپارتمان، به ناچار با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشوده و به انجام این سرقت اقرار کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز با بیان این که متهمان با صدور قرار بیست میلیارد ریالی مجدداً روانه زندان شدند، افزود: تحقیقات همچنان بر روی این پرونده برای شناسایی مالخر اموال مسروقه ادامه دارد.

انتهای پیام /ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت منزل دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل درشهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند بیشترسرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: ماموران با پی‌جویی‌های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود، پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات سرقتی دستگیر کردند.

 بگفته رئیس پلیس آگاهی استان کرمان: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اعتراف کرد و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در فارس
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان