Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:53:27 GMT

بازدید امام جمعه شیراز از شهر زلزله زده سی‌سخت

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۵۴۴۸

بازدید امام جمعه شیراز از شهر زلزله زده سی‌سخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله دژکام، به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج از شهر زلزله زده سی‌سخت بازدید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این بازدید با اشاره به اینکه فارس از استان‌های معین و همیار در بازسازی بوده و همچنان پای کار است گفت: هشت واحد مسکونی به همت خیّرین و طلاب حوزه علمیه شیراز، برای خانواده‌های زلزله زده تحت پوشش کمیته امداد در سی سخت در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دژکام با بیان اینکه از همان ابتدای زلزله گروه‌های جهادی از استان فارس به شهر سی سخت اعزام شدند،افزود: باید مشکلات مردم این شهر هر چه زودتر برطرف شود تا مردم بتوانند زندگی گذشته خود را آغاز کرده و به کار و تولید مشغول شوند.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شیراز آیت الله دژکام سی سخت زلزله دیدار سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز

خبرنگاران شیراز در شامگاه روز شنبه از دو پروژه بزرگ پارک آبی بزرگ شیراز با متراژ ۶۰ هزار متر مربع و همچنین آکواریوم شیراز در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع که به همت شهرداری شیراز به صورت شبانه روز در حال کار می باشد تا جهت رفاه حال شهروندان شیراز به عنوان نقطه گردشگری در آینده نزدیک به بهره برداری برسد بازدید کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072177 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز
  • شگفتی بلاگر عرب از وضعیت خیابان‌های شیراز
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند