Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز آله شهبازی روز جمعه در حاشیه عیادت وزیر ورزش و جوانان از یکی از اعضای سمن های فعال البرز افزود: این استان نام آوران ورزشی فراوانی را در دل خود جای داده که امید است وزیر ورزش و جوانان با توجه به اشرافی که در این راستا دارند نگاه ویژه ای نیز به ارتقا زیرساخت های ورزشی استان داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به بیماری یکی از اعضای سمن سفیر الفبای مهربانی افزود: این سازمان مردم نهاد بسیار پویا و با نیروی انسانی ارزشمندی در البرز فعالیت دارد که مدیر این سمن  در بستر بیماری هستند و وزیر از ایشان عیادت که بارقه ای از امید که نشان دهنده توجه ویژه به حوزه جوانان و سمن می باشد ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با بیان اینکه حدود نیمی از جمعیت البرز را جوانان تشکیل می دهند خاطر نشان کرد: این ظرفیت بزرگ، این استان را بسیار شاخص و بااهمیت کرده است.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری کرج اشاره و اضافه کرد: پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج نیز طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و پیشرفت خوبی نیز داشته که شتاب بخشی در تکمیل آن با عنایت وزیر ورزش و جوانان  صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها البرز سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان البرز سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: بر اساس تصمیمات جلسه مشترک مسؤولان نیشابور با مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در بهمن  ۱۴۰۲ مقرر شده است فهرست طرح های پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان در شهر نیشابور برای اجرای طرح مولد سازی اعلام تا این موضوع در جلسه بعدی در شهرستان بررسی و تصمیم گیری شود که تا کنون فهرست پیشنهادی آن اداره کل ارائه نشده است.

احمد همت آبادی افزود: شورای اسلامی نیشابور مخالفت جدی خود را با مصوبه کمیسیون ماده ۵ برای چندمین بار به صورت رسمی اعلام کرده و مصرانه پیگیر حذف ورزشگاه انقلاب نیشابور از فهرست اموال دولتی مشمول طرح مولد سازی است.

دیگر خبرها

  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان